Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var mannen min på fest med kompisene sine. Da vi har to barn er det ikke så ofte han er ute på fest, men noen ganger i året tar han seg en skikkelig bytur med gutta.

Han kom hjem i 5-6tida godt full og stupte til sengs. Jeg prata ikke med han.

Så stod jeg opp med barna idag tidlig. Klærne til mannen lå på gulvet på badet og jeg tømte lommene hans før jeg slengte de i vaskemaskinen. Der fant jeg gifteringen hans.

Han sover fortsatt, så jeg har ikke prata med han.

Sitte her med en helt forferdelig følelse i magen, klarer nesten ikke å svare når ungene prater til meg og er generelt ganske lei meg. Vet ikke hva jeg skal tenke og føle.

Hvordan bør jeg gripe an det her, og hvilke "unnskyldninger" er ok? Jeg føler virkelig at noe skurrer.

(Bare så det er sagt: Jeg har ingenting i mot at han er på fest og drikker seg godt full med gutta. Jeg synes faktisk det bare er bra, da jeg vet hvor godt det er å få ta seg en skikkelig bytur ut selv. Men jeg ville ALDRI tatt av meg gifteringen når jeg er på fest med jentene.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nar man er ute sjelden, så må man en sjelden gang få lov å oppleve en flørt og en "god-prat" på utesteder, teste draget litt, uten at det på noen måte er aktuelt med noe mer enn det. En giftering kan ofte være en sperre for å få til en slik dialog med damer.

På mange måter er det jenter på utestedet som er lurt, ikke du.

Skrevet
Igår var mannen min på fest med kompisene sine. Da vi har to barn er det ikke så ofte han er ute på fest, men noen ganger i året tar han seg en skikkelig bytur med gutta.

Han kom hjem i 5-6tida godt full og stupte til sengs. Jeg prata ikke med han.

Så stod jeg opp med barna idag tidlig. Klærne til mannen lå på gulvet på badet og jeg tømte lommene hans før jeg slengte de i vaskemaskinen. Der fant jeg gifteringen hans.

Han sover fortsatt, så jeg har ikke prata med han.

Sitte her med en helt forferdelig følelse i magen, klarer nesten ikke å svare når ungene prater til meg og er generelt ganske lei meg. Vet ikke hva jeg skal tenke og føle.

Hvordan bør jeg gripe an det her, og hvilke "unnskyldninger" er ok? Jeg føler virkelig at noe skurrer.

(Bare så det er sagt: Jeg har ingenting i mot at han er på fest og drikker seg godt full med gutta. Jeg synes faktisk det bare er bra, da jeg vet hvor godt det er å få ta seg en skikkelig bytur ut selv. Men jeg ville ALDRI tatt av meg gifteringen når jeg er på fest med jentene.)

Hmm, kanskje han ble utfordra til å ta den av?

Kanskje det var en gruppe-greie?

Legg gifteringen fram på kjøkkenbenken, og bare spør ham rett ut når han våkner. Og ikke tenk for mye på det, da blir det bare en krangel utav det.

Når han våkner så følg med ham på kjøkkenet, la han se ringen, og ikke hopp på ham med en gang. :natti:

Skrevet

Skjønner at du er lei deg. Jeg hadde reagert på samme måte. Dette er ikke greit! Selvom man har lyst til å flørte litt, så er dette ikke greit i mine øyne...

Skrevet

Jeg hadde ikke syntes at det var greit. Spør han når han våkner :) Kanskje det er en enkel forklaring.. bare ikke svelg elendige unnskyldninger.. Jeg hadde ikke turt å slenge en giftering i bukselomma. Det kunne ha gått mye verre, han kunne ha mistet den i løpet av natta i stedet for at du fant deni dag. Håper det ordner seg. Gi en lyd om hvordan det gikk :)

Gjest Chiffon
Skrevet

Han var vel ute etter en flørt, noe som er mye enklere uten giftering. Jeg hadde sikkert blitt sur, men så mye mer hadde jeg ikke lagt i det.

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe om at jeg hadde funnet den. Bare ta den og la han få panikk over at han har mistet gifteringen sin....Kan bli moro å høre hva han har å si til at den er borte om en dag eller to:)

Skrevet
Jeg hadde ikke syntes at det var greit. Spør han når han våkner :) Kanskje det er en enkel forklaring.. bare ikke svelg elendige unnskyldninger.. Jeg hadde ikke turt å slenge en giftering i bukselomma. Det kunne ha gått mye verre, han kunne ha mistet den i løpet av natta i stedet for at du fant deni dag. Håper det ordner seg. Gi en lyd om hvordan det gikk :)

At han tar av seg ringen for å se om han fortsatt har draget, er en dårlig unnskyldning. Det er ofte at de med giftering får mest oppmerksomhet.

Dette har han gjort for å kunne flørte å dra den så langt som mulig er. Ville ikke stolt på at ikke noe skjedd i natt. Dessuten.. utestedene stenger jo lenge før klokken 06.00.

Skrevet

Ta av deg gifteringen selv. Ikke bruk den før han kommenterer det, og forklar hvorfor.

Skrevet
Nar man er ute sjelden, så må man en sjelden gang få lov å oppleve en flørt og en "god-prat" på utesteder, teste draget litt, uten at det på noen måte er aktuelt med noe mer enn det. En giftering kan ofte være en sperre for å få til en slik dialog med damer.

På mange måter er det jenter på utestedet som er lurt, ikke du.

Kan hende det er bra med en slik sperre... !

Skrevet

Jeg tenkte at kanskje han har hovnet opp. Sjelden på fest, kanskje høyt tempo, mye gåing? Jeg hovner veldig opp i fingrene i nevnte tilfeller.

Er vel ikke mange som tar av seg ringen på byen lenger vel? Største sjekketrikset er å være opptatt jo...

Skrevet

INGEN!!!! For meg er ikke dette ok på noen plan uansett hvilken unnskyldning han har. Hadde det skjedd med en mann som bruker hendene mye på jobb og som tok den av fordi han ville skåne ringen eller noe i den duren så greit nok. Men etter en bytur??? Nå har jeg også opplevd å gå inn på soverommet forså å finne min daværende samboer i seng med noen andre, så jeg vet godt hvilken følelse du sitter med i magen nå. Ta han og ta han hardt, for dette duger ikke når man har lovet seg bort i gode og onde dager.

Skrevet

Jeg hadde lagt den et sted hvor han ikke finner den. Og ventet noen dager før jeg spurte etter den.

Skrevet
Jeg hadde ikke sagt noe om at jeg hadde funnet den. Bare ta den og la han få panikk over at han har mistet gifteringen sin....Kan bli moro å høre hva han har å si til at den er borte om en dag eller to:)

Dette er det beste forslaget hittil :ler:

Gjest Fru32-TS
Skrevet

Følgte ene forslaget her, og føler meg litt ond nå.

Jeg har ringen hans i lomma mi og later som ingenting, mens han er lettere panisk.

Han har gjennomsøkt hele vaskemaskinen og det var like før han begynte å skru den fra hverandre :fnise:

Og han er veldig nøye på å ikke vise handa si til meg idag gitt.

Spent på å se hvor lang tid det tar før han innrømmer at han ikke finner ringen, eller om jeg skal gi den til han.

Har fortsatt en forferdelig magefølelse, men har tenkt å la han lide en stund til....

:filer:

Skrevet

Jeg har ringen hans i lomma mi og later som ingenting, mens han er lettere panisk.

Han har gjennomsøkt hele vaskemaskinen og det var like før han begynte å skru den fra hverandre :fnise:

Spent på å se hvor lang tid det tar før han innrømmer at han ikke finner ringen, eller om jeg skal gi den til han.

Har fortsatt en forferdelig magefølelse, men har tenkt å la han lide en stund til....

la han lide litt til, i hvert fall til han kommer til deg og forklarer hvorfor han han er panisk..

forstår magefølelsen din veldig godt og jeg hadde også blitt urolig.. men pin han til han kommer til deg.. spør om han var på nachspiel i natt da, siden han kom så sent hjem!?

Skrevet

Det er fælt og si det siden jeg føler veldig med deg TS, men jeg liker denne tråden :ler:

Skrevet

Bare behold den en stund til!! :) støtter deg på den.

Tviler på at det har skjedd noe som helst. Altså, hjemme i 5-6 tiden betyr ikke at han har vært på noen andre. Det kan rett og slett bety at han har snakka med folk utendørs eller på nach etter utestedenes stengetid.

Tror ikke du trenger å bekymre deg:) en annenting - unngå for mye bråk, bare hold det for deg selv noen dager at du vet hvor gifteringen hans er, så får du se om han kommer til deg for å ville prate om det og da er du jo rolig og avbalansert!;)

Det er jo de rareste tankene som kommer i hodet når man drikker, så kan være at han kanskje ville teste det såkalte draget, uten å gjøre noe fysisk med det. Så forsvant gifteringen ned i bukselommen.

(er jo menn som ikke går med gifteringer i det hele tatt, inkl min far, og han kunne aldri vært utro mot mamma;)

Skrevet

To feil blir ikke en rett...

Han gjorde muligens en tabbe (?) ved å ta av seg gifteringen da han var på byen, hvorfor gjøre saken større enn den er ved å gjemme den nå?

For meg blir dette å lage et problem i stedet for å løse det...

(Men nå er visstnok jeg ekstremt løsningsorientert i stedet for problemorientert da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...