Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen :sjenert:

Mormor fyller altså 70 på fredag, og skal ha en stor feiring. Nå lurer jeg og sambo veldig på hva vi skal gi henne?? Vi er begge studenter, så vi har ikke all verdens med penger til rådighet..men vi har jo også lyst å gi henne noe fint, og ikke minst noe hun kan ha glede av. Mormor er en ganske sprek 70 åring, hun er ikke spesielt "satt". Hun trenger definitivt ikke mer nips og pynt!Jeg vet også at hun får blomster, vaser, spa-gavekort og teaterbiletter allerede, så vi unge vil helst gi henne noe litt uventet og "gøy" :fnise: Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hva med å lage et fotoalbum med bilder av familiemedlemmer og henne selv?

Gavekort på datakurs? Hvis det er noe som kunne passe henne.

En opplevelse sammen med dere kunne sikkert falt i smak. F.eks ta henne med ut på middag og noe annet koselig etterpå.

Skrevet

Lurte litt på gavekort på datakurs ja, men vet ikke helt hvor man får tak i det? Jeg har surfet litt på nett nå, og fant denne siden; http://www.wishpearl.no/forside.htm . Er det noen som har prøvd dette? Man får altså en musling med en perle inni, som man så setter inn i ett smykke. Det er jo litt spesiellt da ihvertfall, men vet ikke om det bare blir søl eller om det blir kult? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...