Gå til innhold

Ladiesroom

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg fant en super nettbutikk med masse fint!! Men det virker som om den ikke er i drift lenger. Har ikke komt noen nye høst-vinter varer. På framsiden er det fortsatt snakk om sommervarer...

Noen som vet om den skal legges ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Hei.

Eg har bestilt og betalt eit par sko på ladiesroom, 24 oktober, men har enda ikkje fått dei.

Eg har ringt og sendt to eposter, men ingen svar. Begynner å lure på om eg har blitt svindla.

er det nokon som har same erfaring frå dette nettstedet? Eller har dei lagt ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Distiller
Hei.

Eg har bestilt og betalt eit par sko på ladiesroom, 24 oktober, men har enda ikkje fått dei.

Eg har ringt og sendt to eposter, men ingen svar. Begynner å lure på om eg har blitt svindla.

er det nokon som har same erfaring frå dette nettstedet? Eller har dei lagt ned?

Jeg bestilte en del ting derfra i vår/tidig sommer.

Ser at hjemmesiden deres ikke har blitt oppdatert noe siden i sommer.

Etter den kontakten jeg har hatt med dem, så virker de veldig seriøse.

Men det ser jo faktisk ut som om det ikke er noe aktivitet der lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også inntrykk av at de var seriøse. Når jeg var innom siden der - om det så var på kvelden - så kom gjerne en av de som jobber der inn på live chat og spurte om det var noe de kunne hjelpe meg med.

Det ser dessverre ikke ut som det er noe aktivitet der lenger... Nå har jeg aldri drevet nettbutikk, men det burde jo være mulig for dem å legge inn en liten beskjed eller stenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_therese_*

jeg bestilte noen varer herfra for 7 uker siden, etter en uke ringte jeg for å spørre om varene var sendt, da fikk jeg beskjed om at de hadde hatt stengt noen få dager men at de skulle sende varene mine en av de neste dagene... men har fortsatt ikke fått noe. har prøvd å ringe og ringe og sende eposter men ingen svar å få... så det var de pengene rett i dass, så dette er nok ren svindel ja!!

Jeg har også inntrykk av at de var seriøse. Når jeg var innom siden der - om det så var på kvelden - så kom gjerne en av de som jobber der inn på live chat og spurte om det var noe de kunne hjelpe meg med.

Det ser dessverre ikke ut som det er noe aktivitet der lenger... Nå har jeg aldri drevet nettbutikk, men det burde jo være mulig for dem å legge inn en liten beskjed eller stenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...