Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest elliven
Skrevet

Hei dere. Jeg trenger litt hjelp her :)

Jeg er en jente som er plaget med mye småhår i kinnene og rundt om i ansiktet. De synes veldig godt og jeg har veldig lyst til å fjerne de. Jeg har prøvd Voks (funka ikke fordi hårene er for korte og Napping (tar altfor lang tid). Permanent hårfjerning har jeg ikke råd til så det eneste alternativet jeg har er hårfjerningskrem.¨

Noen som har prøvd det i ansiktet? Vokser det stivt ut igjen? Er livredd for at det skal skje! Hvor lang tid tar det før de vokser ut igjen?

Håper dere hjelper meg! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesttt
Skrevet

Du må tenke over om du virkelig vil risikere enda mørkere hår... Og synes virkelig småhårene så godt at det er andre enn DEG som merker dem? (:

Og jeg tror ikke det er lurt med hårfjerningskrem, huden kan være sart og du kan reagere på det.

Skrevet

Jeg er asiater så hårene er mørke allerede :P Men vet at veet har hårfjerningskrem beregnet spessielt for ansiktet, kanskje det kan være noe for meg?

Gjest Gjest_marmelade
Skrevet

nei nei nei, ikke gjør det! tenk hvor mye unødvendig den kremen inneholder som er skadelig for huden din!

bruk heller en hårbleker, slik at de blir lyse og ikke synes.

du vil sitte igjen med tykkere hår etter maks to dager når det først vokser ut igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...