Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg kjenner en liten gutt som snart har bursdag. Tenkte å kjøpe en liten presang, trenger tips.
Gjest mamma til liten gutt Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Min lille gutt på 1,5 elsker å leke med små biler, som triller godt. (Han sender dem over gulvet, eller ned en sånn garasje med "sklie") Pekebøker er også populært og kjøkkenting. Eller ulltøy, hvis det skal være mer praktisk og nyttig.
Gjest Marlo Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Kan du ikke spörre moren om hva det er han trenger eller har stor interesse av? Jeg er ikke helt for å bare kjöpe masse gaver (samme hvor fine de er), for det blir veldig mye bruk og kast om man kanskje kjöper det samme som andre, eller kjöper noe han ikke trenger eller har interesse av.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Kan du ikke spörre moren om hva det er han trenger eller har stor interesse av? Jeg er ikke helt for å bare kjöpe masse gaver (samme hvor fine de er), for det blir veldig mye bruk og kast om man kanskje kjöper det samme som andre, eller kjöper noe han ikke trenger eller har interesse av. Jeg er også helt imot masse gaver som blir brukt en gang og aldri mer. For ikke å snakke om bortskjemte barn som spør etter presang hver gang jeg kommer på besøk og blir misfornøyde hvis de ikke får noe. Enda verre, foreldre som sitter og hører på at barna spør hvorfor de ikke får presang eller hvorfor ikke de fikk en større presang, og ikke sier noen ting(er tante til tre stk. Akkurat derfor jeg spurte om tips. Kunne såklart spurt mamman hans, men vil at det skal være en overraskelse for henne og. Har egentlig ikke noe forpliktelse til å kjøpe presang til han. Pekebok var et godt tips. Tror jammen jeg skal gå for det. Er forskjell på å ha ti bøker iforhold til ti baller liksom.
Leanne Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Sønnen min fikk biler, traktorer, lastebiler osv til sin 1 års dag, men den leken han likte aller best var en liten dukke som han fikk av tanten sin. Han er 2,5 år nå og leker fortsatt masse med dukken... (selv om min mann var litt skeptisk i starten )
Troilltøva Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 jeg har flere venninner med barn fra 1 - 4 år og jeg pleier og spørre de om hva de ønsker til ungene sine, kanskje det er noe de trenger for eks. mye enklere enn og gå å gruble på hva man skal kjøpe
Gjest imli Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Klær trengs alltid - de vokser som ugress i den alderen... Ellers er pekebøker og lego populære leker her i gården i alle fall.
tingeling Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Nå vet jeg ikke hvor mye penger du skal bruke, men denne kulebanen til 349,- har vært superpopulær hos alle små som jeg har gitt den til.
Umuriel Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Vi kjøper ofte treleker, særlig Brios gamle klassikere til ett- og toåringer. Matboksene vi har gitt bort fra Blafre design har også vært populære.
Skvaldersjura Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 Kjøp et GAVEKORT på en eller annen butikk som selger barneklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå