Gå til innhold

My lucky day

Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

I går var jeg i byen for å kjøpe en penkjole. Snart julebord og greier. Øynene mine faller umiddelbart på DEN lekre kjolen, men prislappen sier 3000 kroner, så da faller drømmen i grus med det samme. Helt til damen sier; "den er på tilbud". Da ser jeg at den henger på et stativ sammen med andre kjoler til 400 kroner!!!!

Kjolen satt som et skudd - jeg har faktisk aldri hatt på meg en så lekker kjole. De hadde flere i samme merke og fasong som ikke var nedsatt, men av én eller annen grunn så valgte de å sette ned nettopp denne (og andre klær også selvsagt) da de kjørte spesielle tilbud over hele kjøpesenteret i går.

Første gangen i mitt liv jeg har opplevd å være så heldig. Vanligvis så har jeg bare lyst på det aller dyreste i butikken.

Just wanted to share my joy :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Linda_*

Åååh elsker sånt! Eneste gangen det har skjedd meg var når jeg kjøpte julegave til broren min. Det var jo fint at han fikk en såpass fin kvalitetsgave til en pris en student hadde råd til, men når man først finner verdens fineste cardigan til 70 % avslag på Company's kunne det jo i det minste vært til jenter. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...