Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Vi er et samboerpar som har vært sammen i 8 år og samboere i 5. Vi har bestemt oss for at vi ikke har lyst til å gifte oss. Dette er noe vi har funnet ut sammen Men når folk spør oss når vi skal gifte oss og vi sier at det skal vi ikke så reagerer noen som om vi gjør noe kriminelt! Er det virkelig så ille å ikke gifte seg?
Miss-M Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Folk har meninger om det meste, og for noen er det helt utenkelig å ikke ville gifte seg. Dere har tatt deres valg, og da må folk bare respektere det.
Passelat Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Som vedkommende over her sier så har vi forskjellige meninger. Noen respekterer det mindre enn andre gjør Jeg synes bare dere skal være ærlig å svare det dere gjorde sist og evt begrunne hvorfor om noen lurer på hvorfor
Gjest ts Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Takk Ja, det er merkelig at noen har så sterke meninger om noe som ikke innebærer deres liv
Vera Vamp Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Som vedkommende over her sier så har vi forskjellige meninger. Noen respekterer det mindre enn andre gjør Jeg synes bare dere skal være ærlig å svare det dere gjorde sist og evt begrunne hvorfor om noen lurer på hvorfor Jeg synes det blir feil at de skal begrunne årsaken til at de velger å ikke gifte seg. For meg blir det det samme som at de må forsvare valget sitt, og det er det strengt tatt ingen som har noe med. Bare si at dere ikke har noen planer om å gifte dere så får motparten stå får sine egne reaksjoner. Den kan dere jo uansett ikke gjøre noe med, og for enkelte vil deres begrunnelse aldri være god nok.
Jojo Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Er enig i at det er helt utrolig at folk har sterke meninger om ting som ikke angår dem selv! Vi har vært sammen i halvannet år (inkl. en pauseperiode)og vi har planer om å flytte sammen innen 2 år, men ikke noe ekteskap. Og der jeg er fra er det FORBUDT å bo sammen før ekteskapet, så jeg er spent -for å si det mildt- på folks reaksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå