Gjest gjestkvinne Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Syns dere aldersforskjell den gale veien her - er forkastelig , veldig rart , osv ? Omvendt - så er det mange menn med unge damer - uten at noen reagerer på det . Hva ville omverden " mene og tro " om kvinnen på 30 som innleder et sexuelt forhold med 22 år gammel gutt ? Ja har seg slik at jeg har blitt kjent med en veldig moden og klok gutt på denne alder . Ser han kaster blikk som forteller meg - at han har lyst på meg sexuelt og tiltrekkes veldig av meg ! Syns dette er spennende og opphissende .Han tenner meg ...voldsomt - kunn med sine blikk , væremåte , åpenlyse intresse o.l Kunne absolutt tenkt meg å ha sex med han . Hadde ikke vært meg imot . Unge menn er virille , har mye energi og liker å lære : ) Så hvorfor ikke - om jeg er singel - og han også er det ! Han er ung , men veldig reflektert og moden for alderen .Og ser ikke ut som noen " gutt " .Svært voksen for alder både psykisk og fysisk . Er jeg sprø - om jeg innledet et sexuelt forhold til en såpass ung gutt ? Hva mener dere .Ville omverden fordømt dette - veldig ? Jeg syns dette er fristende .Man lever bare en gang - og gamle gubber er jeg ferdig med ...NÅ vil jeg ha yngre menn !
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Er han 22 år gammel er han mann, ikke gutt.
Gjest dalieo Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Synes ikke det er noe ille. Og i likhet med gjest over ville jeg heller kalt en 22-åring en mann, ikke gutt.
Gjest gjestkvinne Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Synes ikke det er noe ille. Og i likhet med gjest over ville jeg heller kalt en 22-åring en mann, ikke gutt. Vell - om jeg innledet et slikt forhold med denne unge mannen - ville jeg nok synes det ville være litt flaut for meg om andre fikk vite om dette - i starten i hvertfall .Gutten ville nok bare synes det var extra " stilig " med en moden dame ... Sansynligvis er han mest ute etter bare sex og erfaringer , og det er også greit for meg ! Men så kan det jo oppstå dypere følelser om man virkelig har det toppers sammen , til tross for aldersforskjellen . Hva da ? Er jo så stor aldersforskjell - at er vell ikke liv laga et slikt forhold uansett . Gutten virker oppriktig intrisert ,kommuniserer utrolig reflektert og godt med meg .Bedre enn mange mye mer voksne menn kan faktisk . Jeg ser yngre ut enn min alder og har ikke barn . Lurer virkelig på hva han tenker om meg ? Om han i det hele tatt kunne se for seg et mer seriøst forhold med en 30 åring ? Er det mulig tror dere ? Ikke livslangt - men kanskje 10 - 15 hyggelige år sammen . Man skifter jo gjerne forhold i løpet av livet noen ganger - skjelden ting varer evig uansett aldersforskjeller eller lik alder på begge to . Skulle gjerne hatt svar fra unge menn i 20 års alder o.l hva de tenker om dette ? Han kan neppe tenke på meg som " gammel " siden han åpenbart viser slik sexuell intresse og spesiell god kjemi og tiltrekning til meg ? Og kommunisrerer så utrolig godt med meg . Hva hadde dere tenkt for dere selv gutter - om dere ble oppriktig forelsket i en 8 - 10 år eldre kvinne - men som ser ung ut og er velskapt og uvanlig pen ? Ville dere kunne gi blaffen i aldersforskjellen da ? .Om dama var ung til sinns og så bra ut ? Og sex & forholdet var det beste dere har opplevd - med akkurat denne eldre kvinnen .? Bare lurer ? Kjekt å høre synspunkter . Forøvrig skyver jeg dette bort og kommer til å sette på " bremsen " sansynligvis . Men vet jo ikke hva som kan skje fremover da og om han bli mer pågående etterhvert .Vi ses jo så ofte , firmafester , julebord osv .Og det kan bli et " kinkig problem " å holde seg på matten ...ha ha - spesielt i anledninger hvor alkohol er tillatt : ) Gutten beundrer meg veldig , opptrer veldig seriøst på alle måter , samtidig som han viser veldig respekt .Men blikkene mellom oss - de er der .Sån er det bare . Tåpelig vanskelig situasjon syns jeg pga aldersforskjell er alltfor stor i mine øyne .
toth Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Syns dere aldersforskjell den gale veien her - er forkastelig , veldig rart , osv ? Omvendt - så er det mange menn med unge damer - uten at noen reagerer på det . Hva ville omverden " mene og tro " om kvinnen på 30 som innleder et sexuelt forhold med 22 år gammel gutt ? Ja har seg slik at jeg har blitt kjent med en veldig moden og klok gutt på denne alder . Ser han kaster blikk som forteller meg - at han har lyst på meg sexuelt og tiltrekkes veldig av meg ! Syns dette er spennende og opphissende .Han tenner meg ...voldsomt - kunn med sine blikk , væremåte , åpenlyse intresse o.l Kunne absolutt tenkt meg å ha sex med han . Hadde ikke vært meg imot . Unge menn er virille , har mye energi og liker å lære : ) Så hvorfor ikke - om jeg er singel - og han også er det ! Han er ung , men veldig reflektert og moden for alderen .Og ser ikke ut som noen " gutt " .Svært voksen for alder både psykisk og fysisk . Er jeg sprø - om jeg innledet et sexuelt forhold til en såpass ung gutt ? Hva mener dere .Ville omverden fordømt dette - veldig ? Jeg syns dette er fristende .Man lever bare en gang - og gamle gubber er jeg ferdig med ...NÅ vil jeg ha yngre menn ! Veit du hva, av de jeg vokste opp med så har de 3 kuleste gutta alle funnet seg dame på 28-30 (gjengen er 20-22 selv) Og hva faen er forkastelig med det, de har det gøy! Har du lyst har du lov. Har selv hatt dame på 29 og hadde skaffet meg en ny en i samme alder raskere en jeg kan knipse med fingrene om jeg traff noen av interesse!
Gjest gjestkvinne Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Veit du hva, av de jeg vokste opp med så har de 3 kuleste gutta alle funnet seg dame på 28-30 (gjengen er 20-22 selv) Og hva faen er forkastelig med det, de har det gøy! Har du lyst har du lov. Har selv hatt dame på 29 og hadde skaffet meg en ny en i samme alder raskere en jeg kan knipse med fingrene om jeg traff noen av interesse! Takk for innlegget - utrolig positivt å høre .
Gjest Sativa Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 jeg traff en nydelig ung mann på 23 da jeg var 30. Nå har vi snart vært sammen i 7 år Tenker så og si aldri på aldersforskjellen. Kjør på, sier jeg bare
Gjest gjestkvinne Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Er han 22 år gammel er han mann, ikke gutt. Er akkurat det jeg har lagt merke til og han utstråler - at han er MANN ... - selv om han er veldig ung : )
Gjest Mann20 Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Damer i 30-årene er som regel mer tiltrekkende enn jenter på min egen alder syns nå jeg. Jeg tror det er fordi 30+ damer har bedre selvtillit og intelligens, og det er sexy! GO FOR IT!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 Damer i 30-årene er som regel mer tiltrekkende enn jenter på min egen alder syns nå jeg. Jeg tror det er fordi 30+ damer har bedre selvtillit og intelligens, og det er sexy! GO FOR IT! Sexuelt syns jeg yngre menn har mer sex appeal enn gjevnaldrende menn har og eldre .Tror mange kvinner i min alder - kan tenne mye på en langt yngre mann . Ofte begynner de eldre menn å ta ting roligere og roligere med årene på sexfronten , og virker mindre intrisert i hyppig sex . Jeg tror en yngre mann faktisk vil passe meg bedre i min alder - siden jeg føler meg på topp selv sexuelt nå , siden han har mye mer energi og sexdrive ...enn eldre menn vanligvis har ( min alder og eldre ) Finner det utrolig pirrende - tanken på at han sikkert er utrolig virill ..og ivrig : ) KULT !!! Herlig å bare ha det gøy ...mens man fortsatt er ung selv . Ja hvorfor ikke nyte det til det fulle om man kan ? Og takke ja til fristende opplevelser .Livet er for kort - til å ha det kjedelig : ) Jeg har lyst å nyte kroppen min maximalt - mens den er ung og frisk enda ! Og ha en partner som vil følge mitt tempo .Da skulle en yngre mann - være helt toppers for meg akkurat nå . Er vell egentlig utrolig " gammeldags " å i det hele tatt bry seg om aldersforskjeller den " gale veien " liksom . Kanskje er det faktisk egentlig den " rette veien " - rent biologisk . Nei - skal ikke la meg påvirke av " gammeldagse , indoktrinerte holdninger ...til aldersforskjeller på kvinner og menn ! Har uansett tenkt å leve et liv med mest mulig gleder - og minst mulig voksent ansvar og arbeid ... Alltså ønsker selv å leve som en ubekymret ungdom lengst mulig . Passer meg helt ypperlig .Vurderer derfor for å avstå fra å få egne barn . Så kommer ikke til å lure gutten inn i noe - han ikke vil selv - det er sikkert . Jeg er ikke slik ! Er ute etter å ha det gøy ... rett og slett !
Gjest MikeWaters Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Alltså ønsker selv å leve som en ubekymret ungdom lengst mulig . Smaken er som baken etc.....men på et eller annet tidspunkt i livet blir det utrolig patetisk når voksne mennesker ter seg som ubekymrede ungdommer. Pass deg for å krysse denne grensen
MarianneE Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 To voksne mennesker som vil ha hverandre? Ser ikke problemet...
Miss-M Skrevet 25. oktober 2009 #13 Skrevet 25. oktober 2009 Har man lyst, har man lov, vil jeg si i dette tilfellet. Han er en hel del yngre enn deg, men begge er voksne, og selv om du må være forberedt på at dette kun dreier seg om uforpliktende treff for hans del, så er da det helt greit.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 25. oktober 2009 #14 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg klarer heller ikke å se noe problem her.
Gjest Gjest_Plommetreet_* Skrevet 25. oktober 2009 #15 Skrevet 25. oktober 2009 Mamma var 10 år eldre enn pappa.
Gjest Sandbekken Skrevet 25. oktober 2009 #16 Skrevet 25. oktober 2009 Aldersforskjellen har jeg ingenting imot, for all del! Men, hvis du er den jeg tror du er.. bør du ikke holde deg til samboeren din da, womenwomen?
Serpica Skrevet 25. oktober 2009 #17 Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Aldersforskjellen har jeg ingenting imot, for all del! Men, hvis du er den jeg tror du er.. bør du ikke holde deg til samboeren din da, womenwomen? Samme tenkte jeg, den karakteristiske skrivemåten der er det vanskelig å ta feil av Endret 25. oktober 2009 av Serpica
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. oktober 2009 #18 Skrevet 25. oktober 2009 Ja har seg slik at jeg har blitt kjent med en veldig moden og klok gutt på denne alder . Ser han kaster blikk som forteller meg - at han har lyst på meg sexuelt og tiltrekkes veldig av meg ! Syns dette er spennende og opphissende .Han tenner meg ...voldsomt - kunn med sine blikk , væremåte , åpenlyse intresse o.l Kunne absolutt tenkt meg å ha sex med han . Hadde ikke vært meg imot . Unge menn er virille , har mye energi og liker å lære : ) Så hvorfor ikke - om jeg er singel - og han også er det ! Han er ung , men veldig reflektert og moden for alderen .Og ser ikke ut som noen " gutt " .Svært voksen for alder både psykisk og fysisk . Det høres da bare flott ut! Slå til. Ikke lur på hva andre vil mene om det.
Ek_Erilar Skrevet 25. oktober 2009 #19 Skrevet 25. oktober 2009 Da jeg var på hans alder datet jeg en dame i samme alder som TS. Aldersforskjellen tenkte jeg i utgangspunktet ikke så mye på, selv om familien ikke satte pris på det. Men hun gjorde hele tiden et poeng av aldersforskjellen, og når hun i tillegg tidlig begynte å forsøke å kontrollere meg slo tanken "faen, jeg dater mora m..... WWWWWWWWWWWWWWWÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHHH" ned i hodet mitt og i det øyeblikket var det over. Mitt råd er kjør på, og ignorer aldersforskjellen totalt.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 25. oktober 2009 #20 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg synes det høres helt ok ut. Synes det er det samme om mannen eller kvinnen er eldst når det kommer til aldersforskjell. Når den yngste er 22 år synes jeg det er ok å være sammen med en som er en del eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå