Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man si til en jente at hun bør bruke lypsyl for hun har tørre lepper, og det er ikke godt å kysse dem? Vil man da få kunne kysse dem mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel helt an på jenta det da, om hun er selvhøytidlig og lett blir fornærmet, er det ikke sikkert at du får kysse dem mer...men tror de fleste hadde taklet å fått høre sånt, selv om det ikke akkurat er et kompliment.

Skrevet

Spørs jo litt på hvordan man ordlegger seg... Kanskje bedre å si: "Åjj - nå har du tørre lepper... Pass på så de ikke sprekker.." Eller noe sånt... ;)

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

^ja, noe slikt.

Lepper har jo ofte en tendens til å bli loitt tørre utpå høstparten/vinteren. Ihvertfall mine. Så et "Ser ikke ut som om leppene dine tåler dette klimaet særlig bra" eller noe kunne vel ikke skadet.

(kan ellers informere om at Decleor lip balm er SUPER. En billiglypsyl vil gjøre en avhengig av å smøre konstant, og vil ikke hele leppene på samme vis)

Gjest Gjest_Synne_*
Skrevet

Smør leppene dine godt selv, så smitter det over...

Skrevet

Nevn dor henne at hun det er så deilig å kysse henne når leppene er myke.

Spør om hun kan tenke seg å prøve lebepomaden din. (Kjør en god en, ikke lypsyl.) Sier hun ja, sier du at hun kan bare beholde den.

Skrevet
Smør leppene dine godt selv, så smitter det over...

:ler: Signerer denne.

Tror ellers det hadde blitt lite kyssing dersom trådstarter hadde presentert sin opprinnelige replikk til meg. Jeg ville blitt for opptatt med å le.

Du kan jo kjøpe en god leppesalve til henne i presang ;) , men er enig i at du bør ligge unna lypsyl og billigmerker forøvrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...