Gå til innhold

Antiperm straight and shine

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest4_*
Skrevet

Hei! Kan noen hjelpe meg med hvilke frisører i Sogn of fj, primert førde-florø som tar straight and shine el chi metoden. Tok i åsane for 3 år siden, veldig bra men langt å reise. Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Kan noen hjelpe meg med hvilke frisører i Sogn of fj, primert førde-florø som tar straight and shine el chi metoden. Tok i åsane for 3 år siden, veldig bra men langt å reise. Hjelp!!

du får ta noen telefoner rundt på de ulike frisørsalonger da..

jeg har veldig lyst å prøve dette og.. hvor mye kostet det? skulle gjerne betalt mindre enn flere 1000 kroner hehe

Skrevet

ja det lurer eg også på..men hvordan funker det?kan man krølle håret med feks.en krølltang om man vil det,eller er håret bare pinnerett heele tiden?

og sliter det ikke veldig på håret?de frisørene eg har snakket med om det sa at det var en veldig påkjenning på håret,så de anbefalte ikke meg (med mitt stripede og litt slitte hår) å gjøre det.

Har naturlig fall i håret fra før,så er litt misunnelige på de som har helt rett hår.man blir jo litt LEI av å bruke den hersens rettenanga hele tiden.. :forvirret:

Skrevet

Du kan krølle det så mye du vil med krølltang :) Jeg betalte 3700 kr, og da holder det til det vokser ut. Så man må regne med å ta behandlingen ca en gang i året.

Det sliter heller ikke så mye på håret. Jeg hadde veldig slitt hår fra før, men det er ikke så mye mer slitt nå.

Skrevet
Du kan krølle det så mye du vil med krølltang :) Jeg betalte 3700 kr, og da holder det til det vokser ut. Så man må regne med å ta behandlingen ca en gang i året.

Det sliter heller ikke så mye på håret. Jeg hadde veldig slitt hår fra før, men det er ikke så mye mer slitt nå.

Ooooo okei da hørtes det fristende ut ja!!blir det heeelt stritt?slik som med glattetang liksom?men eg har bare fall i fra midten av håret og ned,oppe er det rett.så hadde nok ikke trengt å gjort det så ofte i forhold til folk som har mye krøller og slikt. :gjeiper:

Skrevet
Ooooo okei da hørtes det fristende ut ja!!blir det heeelt stritt?slik som med glattetang liksom?men eg har bare fall i fra midten av håret og ned,oppe er det rett.så hadde nok ikke trengt å gjort det så ofte i forhold til folk som har mye krøller og slikt. :gjeiper:

Det blir ikke helt pinnerett så det ser unaturlig ut, men all fall blir borte. Jeg drar som regel over en gang med rettetang for å få det helt glatt, men da holder det med en gang, og det trengs ikke hver dag.

Jeg har også kun fall fra midten og ned, men håret vokser jo ca 12 cm pr år, så da begynner jo det som har vokst ut å krølle seg litt igjen. Andre gangen man tar behandlingen er det ofte billigere enn første ettersom det nederste håret er behandlet fra før. For meg kommer det på 2700 i stedet for 3700 kr neste gang :)

Skrevet

Ja må ta en sjekk, vet mange som ikke har men lurte bare på om noen visste. Vel skal ta igjen uansett om eg må til bergen oslo først. Skal bare ha runde med intensiv kuring først

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...