Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Hei Er det noen vennlige sjeler som kan fortelle meg hvordan jeg oppretter en hotmail.com adresse?
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Hmmm..Vanlig mailadresse? Er det ikke bare å gå inn på hotmail.no og registrere seg? Tror det..
Gjest Hotmailbruker Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Hmmm..Vanlig mailadresse? Er det ikke bare å gå inn på hotmail.no og registrere seg? Tror det.. Bortsett fra at den heter www.hotmail.com. Hotmail.no høres jo ut som en god ide, så jeg prøvde, men kom til en slags reklameside.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Bortsett fra at den heter www.hotmail.com. Hotmail.no høres jo ut som en god ide, så jeg prøvde, men kom til en slags reklameside. Det gjør ikke jeg. Jeg kommer nemlig direkte til innloggingssiden til min hotmailadresse, som ender på hotmail.com.
Gjest Hotmailbruker Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Det gjør ikke jeg. Jeg kommer nemlig direkte til innloggingssiden til min hotmailadresse, som ender på hotmail.com. Gjorde ny test. Hvis jeg skriver wwww.hotmail.no kommer jeg til riktig plass. Skriver jeg bare hotmail.no kommer jeg til den "rare" siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå