Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

En ressurssterk og voksen mann, men som sliter med å snakke om følelser. Plutselig sier han "Jeg elsker deg!". Mener han det da?

Jeg gir han komplimenter, slikt som "jeg føler meg trygg og kan være meg selv sammen med deg" og "du er den som forstår meg best". Skremmer jeg han bort da?

:cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle han si 'jeg elsker deg' uten å mene det? Har du sagt det til ham flere ganger uten at han svarte eller sa han det først?

Når det gjelder de andre spørsmålene dine tror jeg det kommer an på hvor lenge dere har vært sammen. Tror mange ville blitt skremt hvis de fikk denne typen utsagn etter et par mnd f.ks.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Når en mann sier noe slikt mener de som regel det, men det er vi kvinner som hele tiden må prøve å analyser alt mannen sier og hva de gjør.

Du har en mann som elsker deg vær den du er og la han være den han er så skal du se at det blir bra. En mann som blir skremt av at damen sier at hun føler seg trygg på han osv er ikke klar for noe forhold, og hadde ikke brukt ordene jeg elsker deg, Det er i alle fall slik jeg har oppfattet mannfolk, de er og blir mye neklere enn oss kvinner, og derfor har vi så store problemer med å forstå dem.

Kos deg med en mann som sier at han elsker deg :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...