Gjest Jente_20 Skrevet 24. oktober 2009 #1 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg møtte en gutt forrige torsdag, og vi pratet masse sammen, og han flørtet endel med meg, og hadde hele tiden blikkontakt med meg, og satt framoverlent mot meg og snakket med meg. Noen dager senere fant jeg nummmeret han og sendte han en melding, med et vanlig spørsmål, og han svarte greit på det. Og etter det har jeg sendt en melding til og fått svar. men han tar ikke noe intiativ, har jeg tolket noe feil? liker han meg ikke så godt som jeg fikk inntrykk av? Har ikke så mye erfaring på dette området, så beklager hvis spørsmålet er dumt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #2 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg synes ha burde ta initiativ hvis han er interessert, når du har gitt han såpass klare signaler. Ikke bruk mer energi på han. Det er hans tur å ta kontakt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #3 Del Skrevet 24. oktober 2009 off, ja, får vel kansje prøve å tenke på noe annet, men det er ikke så lett. Hvis han ikke tar noe kontakt så får jeg vel prøve å glemme han, litt synd, for vi hadde så god kjemi, og hadde det veldig kjekt sammen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente_20 Skrevet 24. oktober 2009 #4 Del Skrevet 24. oktober 2009 I den ene meldingen oppfordret han meg til å ta mer kontakt også, men syns det er rart at ikke han tar kontakt da. Vet forresten at han heller ikke har så mye erfaring på dette området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twilight01 Skrevet 25. oktober 2009 #5 Del Skrevet 25. oktober 2009 Enig med gjest over at det er hans tur til å ta iniativ. Nå har du sendt to mld og han er vel såpass oppegående at han da skjønner at du iallfall litt interessert. La han komme til deg nå. Vær konsekvent, ikke skriv. I K K E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente_20 Skrevet 26. oktober 2009 #6 Del Skrevet 26. oktober 2009 ÅÅÅ, nå er jeg glad, han la meg til på msn og vi snakket sammen sammenhengende i 5 timer, jeg håper han liker meg litt hvertfall da. syns det er spennende, har aldri hatt noen kjæreste, ikke i nærheten engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå