Leanne Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Har allerede begynt planleggingen av neste års sommerferie, og lurer på om vi skal ta turen til Budapest... Vi er en familie på 4, med barn som vil være 3 og 5 til sommeren. Jeg kan godt tenke meg å bo litt sentralt, slik at vi kan gå rundt uten å måtte bruke buss/t-bane hver gang vi vil ut av hotellet.. Det er ønskelig at det er badebasseng på hotellet, da barna elsker å bade. Hotellet trenger ikke være spesielt fint, men ikke falleferdig heller Jeg kan godt tenke meg å ta spa behandlinger mens vi er i budapest, men det må vel ikke nødvendigvis være på hotellet vi bor.. Tar gjerne i mot tips til spa steder hvor man får billig og gode behandlinger Nå kan tipsene bare strømme på, så får vi kanskje bestilt tur til sommeren
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Litt på siden av det du spør om, men hvorfor ikke velge Jurmala som reisemål hvis dere har to små barn? Langgrunne, flotte sandstrender, masse SPA-tilbud, koselig lite sentrum og bare en halvtime med tog inn til Riga. Air Baltic har billige flybilletter - vi betalte kr. 1250,- for FIRE personer i fjor!
Leanne Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 Fordi vi allerede har vært der Har vært i Riga (Jurmala), Tallin og Vilnius.. Så nå vil vi prøve oss på Budapest.. Liker ikke å reise til samme sted flere ganger, vil se nye ting jeg
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Fordi vi allerede har vært der Har vært i Riga (Jurmala), Tallin og Vilnius.. Så nå vil vi prøve oss på Budapest.. Liker ikke å reise til samme sted flere ganger, vil se nye ting jeg Hei Det er en: http://www.ramadaresortbudapest.hu/en?sid=
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 litt spa : http://www.budapest-tourist-guide.com/spa-...n-budapest.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå