Gjest Mzfire Skrevet 17. august 2003 #1 Skrevet 17. august 2003 Har et lite problem egentlig.. Jeg syns jeg ofte har litt poser under øynene... Er det en krem eller noe som hjelper for det? Kansje jeg burde få regelmessig søvn hver natt.... Tenkt på en øyemaske eller noe..
Mette Skrevet 17. august 2003 #2 Skrevet 17. august 2003 Jeg har en Loreal hydrafresh eyes gel- creme som jeg bruker etter behov.Den er kjempe ok , og reduserer mørke ringer under øynene.
Gjest Malena Skrevet 17. august 2003 #3 Skrevet 17. august 2003 Tidligere kjøpte jeg en øye-gel fra Kanebo, en rosa gele. Den smurte jeg et tynt lag under øyene, la på noen strips med et slags trekkpapir som følger med - vips, all hovenhet borte på et blunk. Jeg ble anbefalt den da jeg fikk eksem rundt det ene øyet - det var et skikkelig vidundermiddel, eksemet forsvant på ett par dager. Bakdelen er jo prisen - ganske dyrt husker jeg ... men tror sannelig jeg skal spandere på meg en flaske igjen
Gjest Mzfire Skrevet 17. august 2003 #4 Skrevet 17. august 2003 Takk Malena Nå ble jeg glad. DA skal jeg jammen gå og finne den jeg når jeg får lønning og prøve. Håper jeg vil merke forskjell.
Cita Skrevet 17. august 2003 #5 Skrevet 17. august 2003 Jeg bruker Soothing Eye Contour gel fra Oriflame. Kjøler og demper hovenhet i løpet av 10 miutter.
ringblomst Skrevet 17. august 2003 #6 Skrevet 17. august 2003 Og så er det de av oss som alltid har ringer under øynene, er vel medfødt . Her gjelder det å bruke concealer, har prøvd mer enn en krem for å si det sånn. Det siste tilskuddet er en fra Kanebo; har nettopp begynt så får vi se, forhåpentligvis ikke se .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå