Gjest Gjest_Gjertrud_* Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Facebook har en egen funksjon som dukker opp hos alle: "Jan has only got 6 friends. Suggest soem for him". Hallo, hva om enkelte liker å bare være der og ha sine få bekjente der?! Frekt av Facebook å bry seg?
Tante Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 bry seg og bry seg, det er en automatisk funksjon. Ser ikke problemet. Om han ikke vil ha flere venner, legger han ikke til flere, selv om de blir foreslått.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Vel det er bedre og ha få som er venner. En og ha 100-500 personer som er bekjente av bekjente.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Facebook har en egen funksjon som dukker opp hos alle: "Jan has only got 6 friends. Suggest soem for him". Hallo, hva om enkelte liker å bare være der og ha sine få bekjente der?! Frekt av Facebook å bry seg? Ja! Det er litt frekt. Hvor mange venner må man ha før Facebook slutter å bry seg med dette da? 10, 20, eller 30 venner? Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Ja! Det er litt frekt. Hvor mange venner må man ha før Facebook slutter å bry seg med dette da? 10, 20, eller 30 venner? Noen som vet? Tror meldingen kommer opp så lenge antallet er under 20?
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Tror meldingen kommer opp så lenge antallet er under 20? Kjipe greier..bli ufrivillig uthengt som Viggo Venneløs.. Men det er vel nok en pris man må betale for å være på tryneboka
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Den frekkeste her er vel Gjertrud aka ts som lager slike dumme tråder.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Poenget er jo at facebokk antar at Jan nettopp har laget seg en profil, og vil at vi skal hjelpe ham til å komme i kontakt med de vi vet at han kjenner. Dette må da være å lage problemer ut av ingenting?
investor Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 Det er for å få deg til å få flere av dine venner eller bekjente til å registrere seg.. typisk markedsførings triks.
LilleLu Skrevet 24. oktober 2009 #10 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg synes det er rarere når facebook foreslår for meg at jeg skal legge til venner av venner, eller at facer'n bestandig foreslår single italienske eller tyrkiske menn. Er det også rart at de sluttet med det for min del etter at jeg byttet min status fra 'singel' til 'opptatt'?
juliane Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg opplevde noe nytt i går, da foreslo Facebook nemlig at jeg skulle skrive noe på veggen til en navngitt venn. Dette er en fake profil vi har laget på jobben, så han har få venner og det er vel få av oss som ser noe poeng i å skrive på wallen hans. Regner med at det kom opp fordi det er så lite aktivitet på profilen?
The Kitten Skrevet 24. oktober 2009 #12 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg trodde den funksjonen kom på hos folk som nettopp har skaffet seg en profil.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #13 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg trodde den funksjonen kom på hos folk som nettopp har skaffet seg en profil. Den du tenker på er en annen funksjon igjen..Den "Suggest friends for ...... since he/she is new on facebook" eller noe i den duren. Denne nye funksjonen er noe a la "....... has only 10 friends. help him/her add som more"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå