Gå til innhold

Trenger hjelp!

Gjest gjest--

Anbefalte innlegg

Gjest gjest--

Jeg liker en gutt veldig godt. Vi har hatt litt kontakt, og det virker som om han liker meg. "Problemet" er at han kommer fra en ganske fin familie, og oppfører seg og er gankse fin, hvis dere skjønner hva jeg mener. Han er også ganske ordentlig når det gjelder jenter, og har ikke vært med mange jenter. Hvordan bør jeg oppføre meg for å bli bedre kjent med ham? Burde jeg foreslå at vi skal finne på noe, og i såfall hva? Håper dere kan hjelpe meg, for jeg er veldig usikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Synne_*

Dersom du har hatt litt kontakt med ham, så har han iallefall kjennskap til hvem du er. Send ham en melding og be ham med på fest, kino eller lignende! Da viser du ham at du er interessert, og det blir opp til ham å velge om han ønsker å møte deg videre. At han er fra en såkalt fin familie behøver vel ikke å bety så mye. Liker han deg, så bryr han seg vel ikke så mye med slikt, og dersom du ikke er fin nok for ham på den måten er han ikke så mye å samle på uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bør jeg oppføre meg for å bli bedre kjent med ham? Burde jeg foreslå at vi skal finne på noe, og i såfall hva? Håper dere kan hjelpe meg, for jeg er veldig usikker!

Du skal bare være deg selv du. :) For til slutt kommer den dagen hvor du ikke orker å "spille en annen", og da kanskje han helt enkelt vil få et anna syn på deg. Det er jo deg han skal bli forelsket i. Og som hun over meg sier, liker han deg ikke sånn som du er, så er han ikke den rette for deg.

Og til hva dere skal finne på? Kom med forslag som du liker å gjøre. Liker du f.eks. å bowle, be han med på det.

Lykke til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...