Gå til innhold

Cuckolds har lite utstyr?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet

Kjæresten min ønsker å se meg sammen med en annen mann.

Og kjæresten min har absolutt ikke liten selv, tvert imot.

Så størrelsen har ingenting å si.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)
Det hadde vært fint å få tilgang til den forskningslitteraturen du her viser til. Om den ikke finnes på nett, er jeg like interessert i det du måtte ha å vise til på papir.

Sakset fra en side, hvor Kurt er cuckold'en:

It is the same matter-of-fact tone that she uses to describe Claudio's generous package: "[Claudio] is hitting spots in me that Kurt isn't." Kurt nods in somber agreement, adding, "He fills her up. I love watching her react to his bigger dick because I can't provide her that. I get off on the truth, on what's real." The bull needs to exemplify masculinity in ways that Kurt cannot. He needs to be not only better endowed, but also alpha enough to make Kurt feel small, both physically and psychologically.

Som nevnt tidligere, unntak fra dette finnes garantert men basert på det (lille) jeg har lest (som det over) henger fetisjen ofte sammen med det å vite at hotwife'n herjer med en som er bedre utstyrt. Det kan selvsagt bety at man bevisst leter etter en "bull" som er godt over gjennomsnittet eller det kan bety at cuckold'en har mindre utstyr enn gjennomsnittet. Det siste gjør ihvertfall search-jobben enklere. Jeg er ikke bastant her men hviler mine antagelser på det lille jeg har lest om tema. Vær gjerne uenig men følte jeg måtte eksemplifisere min antagelse tidligere i tråden.

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet (endret)
Det hadde vært fint å få tilgang til den forskningslitteraturen du her viser til. Om den ikke finnes på nett, er jeg like interessert i det du måtte ha å vise til på papir.

Cuckold-fetisjen er nært beslektet med andre former for lek med ydmykelse, makt/avmakt eller forhold som frembringer ubehag, kall det gjerne en avart av S/M. Det er ikke slik at enhver som tenner på å bli ydmyket har et traume å bearbeide.

Sakset fra en side, hvor Kurt er cuckold'en:

It is the same matter-of-fact tone that she uses to describe Claudio's generous package: "[Claudio] is hitting spots in me that Kurt isn't." Kurt nods in somber agreement, adding, "He fills her up. I love watching her react to his bigger dick because I can't provide her that. I get off on the truth, on what's real." The bull needs to exemplify masculinity in ways that Kurt cannot. He needs to be not only better endowed, but also alpha enough to make Kurt feel small, both physically and psychologically.

Som nevnt tidligere, unntak fra dette finnes garantert men basert på det (lille) jeg har lest (som det over) henger fetisjen ofte sammen med det å vite at hotwife'n herjer med en som er bedre utstyrt. Det kan selvsagt bety at man bevisst leter etter en "bull" som er godt over gjennomsnittet eller det kan bety at cuckold'en har mindre utstyr enn gjennomsnittet. Det siste gjør ihvertfall search-jobben enklere. Jeg er ikke bastant her men hviler mine antagelser på det lille jeg har lest om tema. Vær gjerne uenig men følte jeg måtte eksemplifisere min antagelse tidligere i tråden.

Greit nok. Men dette er jo ikke akkurat hva jeg ville kalle forskning. Dette er tvert imot et typisk eksempel på det jeg peker på, nemlig at det er mange cuckolds som tenner på ydmykelse, for mange er det nettopp det ydmykende ved cuckold-rollen som tenner. Da er det ikke så underlig om en del cuckolds som er middels eller under middels utstyrt finner glede i å se kjæresten med en større mann.

Ja, det kan faktisk også godt gjelde cuckolds som er godt over middels utstyrt, for det er jo nesten alltid noen som har større, og hvis man først tenner på ydmykelsen og sjalusien ved å se en annen mann gjøre jobben jobben er det bare prikken over i-en om denne mannen samtidig er bedre utstyrt. Men det betyr altså ikke at cuckold-fetisjen oppstår som følge av liten penis. Det er her det lett kan skje en feilslutning.

Sitat endret. Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet

Et moment som ikke har vært diskutert her er graden av ereksjon hos cuckolden. En ultimat cuckold av grad 3 (dvs. en cuckold som ikke har samleie/ikke penetrerer sin kvinne) vil av en dyktig cuckoldress være opplært til ikke å få ereksjon og derigjennom bli demaskulinisert overfor cuckoldressen og hennes bull. Til å begynne med er det vanlig å benytte kyskhetsremedier på cuckolden, men etter en tid med god trening er ikke det lenger nødvendig. Cuckoldens penis vil sammen med bullen og cuckoldressen være slapp hele tiden. En virkelig godt trent cuckold kan ejakulere fra slapp penis på kommando fra cuckoldressen, men det krever mye og jevn trening.

Skrevet

Cuckold betyr ikke annet enn hanrei. Åltså er man cuckold selvom man ikke vet at kona har en elsker. Trenger altså ikke ha noe med fetisjisme å gjøre i hele tatt.

Skrevet
Cuckold betyr ikke annet enn hanrei. Åltså er man cuckold selvom man ikke vet at kona har en elsker. Trenger altså ikke ha noe med fetisjisme å gjøre i hele tatt.

Det er så sant som det er sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...