Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Er ei jente på 18 som har lett for å falle for eldre gutter enn meg! Synes gutter i alderen 22 at jeg er for ung ennå? Blir det "bedre" når jeg er 20 og de 24? Hvordan ser gutter på dette? Takk for svar
Gjest Venetia Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er 19 og holder på med en som er 28, så... det er vel individuelt. Passende alder for en på 18-19 vil jeg si er rundt 22-24 år.
Gjest emmeline Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg synes ikke det er noen aldersforskjell å snakke om.
Minttu Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er 19 og sammen med på 23, så så big deal er det vel ikke. Men da vi ble sammen var jeg 16 og han fylte 20, da høres det litt verre ut
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Er ei jente på 18 som har lett for å falle for eldre gutter enn meg! Synes gutter i alderen 22 at jeg er for ung ennå? Blir det "bedre" når jeg er 20 og de 24? Hvordan ser gutter på dette? Takk for svar Da jeg var på den alderen så jeg overhodet ikke på jenter i slutten av tenåra. Dels fordi jeg syntes de var litt umodne og dels fordi jeg ikke kunne fatte hvorfor disse jentene skulle være interessert i en som var så gammel som meg. Jeg ville også føle det nokså kleint å sjekke opp en jente som er langt yngre enn meg. Ettersom man blir eldre blir aldersspennet mer fleksibelt, slik at fire-fem års forskjell ikke er så mye når man er ca. tredve. Men jeg tenker fremdeles slik at mye yngre kvinner er forholdsvis uinteressante. Ikke alle menn deler denne oppfatningen, så man finner jo par hvor mannen er både sju-åtte, ja helt opp til ti år eldre enn kvinnen. Go figure...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå