Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #1 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvordan skal halloween uttales? Jeg vet ikke om det er jeg som hører feil, men jeg er overbevist om at når jeg ser amerikanske filmer så uttales det både med a-lyd og æ-lyd. Hvorfor det? Det samme gjelder forresten Halliwell. Er det bare forskjellige dialekter? Og hvilket stater uttales det med a-lyd og æ-lyd hvis det er tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusen Skrevet 24. oktober 2009 #2 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg uteler det som Hællowiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 24. oktober 2009 #3 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg uteler det som Hællowiin Samme her, men du verden så dumt det så ut når man skriver det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 24. oktober 2009 #4 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg sier Hallowiin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. oktober 2009 #5 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg uteler det som Hællowiin Jeg uttaler det som deg, med jevnt trykk på begge stavelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 24. oktober 2009 #6 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvordan skal halloween uttales? Jeg vet ikke om det er jeg som hører feil, men jeg er overbevist om at når jeg ser amerikanske filmer så uttales det både med a-lyd og æ-lyd. Hvorfor det? Det samme gjelder forresten Halliwell. Er det bare forskjellige dialekter? Og hvilket stater uttales det med a-lyd og æ-lyd hvis det er tilfelle? Godt observert. Se merriam-webster (her er det også lydprøver): http://www.merriam-webster.com/dictionary/halloween Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusen Skrevet 25. oktober 2009 #7 Del Skrevet 25. oktober 2009 Synes det såg så rart ut når jeg skrev det at jeg måtte skrive det to ganger bare for å se om det stemte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caylee Skrevet 26. oktober 2009 #8 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg utaler det: Halowiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå