Gå til innhold

spille inn cd

Anbefalte innlegg

Skrevet

venninen min er svært glad i karaoke ute på byen, så jeg tenkte på utr.laget å la henne spille inn noen sanger på en cd hos studio. hva koster dette sånn cirka?

Skrevet

Sikkert litt forskjellig fra sted til sted, men det jeg har brukt til venninner som har giftet seg koster 1500kr, og da har man et par timer til innspilling og man får med seg en cd med sangen på :) Veldig moro!

Skrevet

Hvis du søker i google får du opp både hvor dette kan gjøres og pris!

Skrevet

Vi gjorde dette i et utdrikningslag for litt siden. Betalte 3500kr for innspilling av sang og musikkvideo. (tror 1500kr for bare cd)

MEN, er det i Oslo dere skal gjøre det, vær OBS på at karaokestudio.no ligger rett ved siden av ett "anarkisthus" (husker ikke helt hva det heter..) Det er mye hanekammer og nagler, og de står gjerne i buskene å ser på dere mens dere spiller inn. Bilene kjører i en vill fart..og ja, man står MIDT i gata å spiller inn video! Bygget studioet ligger i er ett høl av ett sted.

Men ellers ble det en ok musikkvideo da. Moro var det=)

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
venninen min er svært glad i karaoke ute på byen, så jeg tenkte på utr.laget å la henne spille inn noen sanger på en cd hos studio. hva koster dette sånn cirka?

Jeg var forlover og tok med venninnen min og hele utdrikningslaget i studio. Betalte 1000 for to sanger. Hun sang hovedstemmen, og alle koret på refrengene. Det var innmari gøy, og cd'en ble selvfølgelig flittig spilt hele kvelden, både hjemme og på utesteder, og også i ettertid. Kan anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...