Gå til innhold

Nekter for at han og jeg har hatt sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

En god kompis av meg vil ikke innrømme ovenfor folk når de spør at vi hadde sex, og holdt på et par måneder. Det var faktisk slik vi ble kjent, og så gikk vi over til å være venner etterpå. Hvorfor i all verden nekter han for dette til kjæresten sin, og til vennene sine? Kjæresten konfronterte meg med det, og da jeg fortalte henne sannheten, fant jeg ut at han ikke hadde vært like ærlig mot henne. Noen ideer om hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er ingen andres sak hvem man har ligget med? Var kjæresten i bildet da dere hadde sex?

Skrevet
Fordi det er ingen andres sak hvem man har ligget med? Var kjæresten i bildet da dere hadde sex?

Nei, det var to år siden vi holdt på. Men jeg synes kanskje allikevel det er litt rart å nekte for det når han blir spurt rett ut? Han har vært ganske åpen om hvem han har ligget med ellers.

Skrevet
Nei, det var to år siden vi holdt på. Men jeg synes kanskje allikevel det er litt rart å nekte for det når han blir spurt rett ut? Han har vært ganske åpen om hvem han har ligget med ellers.

Ah, OK. Da vet jeg ikke hvorfor han nekter det, men jeg skjønner ikke hvorfor han blir spurt om det heller.

Skrevet
Hei!

En god kompis av meg vil ikke innrømme ovenfor folk når de spør at vi hadde sex, og holdt på et par måneder. Det var faktisk slik vi ble kjent, og så gikk vi over til å være venner etterpå. Hvorfor i all verden nekter han for dette til kjæresten sin, og til vennene sine? Kjæresten konfronterte meg med det, og da jeg fortalte henne sannheten, fant jeg ut at han ikke hadde vært like ærlig mot henne. Noen ideer om hvorfor?

Det har ikke falt deg inn at han ikke har så lyst til å fortelle kjæresten sin at han har pult ei venninne som han fremdeles er med?

Mulig kjæresten er sjalu av seg, eller at han bare har tatt høyde for at mange kunne blitt sjalu om de hadde hørt at typen har pult ei han henger med.

Jeg har hatt sex med en liten håndfull som er gode venner i dag, selv om det var i et annet liv og alt er helt platonisk nå så peker jeg dem ikke akkurat ut til min kjæreste og sier at vi ble kjent på et ONS eller hadde en sommerflørt i 2001. Jeg hadde svart ærlig om han hadde spurt rett ut, men jeg annonserer det ikke og vil helst at det skal være skjult.

Skrevet
Det har ikke falt deg inn at han ikke har så lyst til å fortelle kjæresten sin at han har pult ei venninne som han fremdeles er med?

Mulig kjæresten er sjalu av seg, eller at han bare har tatt høyde for at mange kunne blitt sjalu om de hadde hørt at typen har pult ei han henger med.

Jeg har hatt sex med en liten håndfull som er gode venner i dag, selv om det var i et annet liv og alt er helt platonisk nå så peker jeg dem ikke akkurat ut til min kjæreste og sier at vi ble kjent på et ONS eller hadde en sommerflørt i 2001. Jeg hadde svart ærlig om han hadde spurt rett ut, men jeg annonserer det ikke og vil helst at det skal være skjult.

Nettopp. Samme her.

Skrevet

jeg tenkte også kanskje det at han ikke vil si det fordi dere er venner fortsatt...jeg tror kanskje jeg hadde syntes det var litt ukomfortabelt hvis en kjærste jeg hadde skulle henge med en han har holdt på med, men det kommer selvsagt ann på kjæresten da.

Skrevet

Men det kan være han bare er flau av det.

Skrevet

Men hvorfor skal han gå rundt og fortelle det til alle da? Ingen har vel noe med hvem han hatt sex med? Så jeg forstår ikke hvorfor dette skulle bli et tema?

Jeg stusser mest over at du er så opptatt av at han skal inrømme det til alle. Hvorfor skal kjæresten hans vite om det?

Jeg spør aldri om noen har hatt sex en periode. Hvorfor skal alle andre vite om dere?

Skrevet
Men det kan være han bare er flau av det.

Kanskje det. ;)

Skrevet
Hei!

Han er din venn. Han vil fortsette å være din venn. Han vil ikke gi sin kjære informasjon som gjør at hun får problemer med det vennskapet. De fleste har litt sjalusigreier innebygd (men det er ikke så vanlig å innrømme det), så å fortelle om sin sex med deg kan trigge sjalusi og kaste en skygge over vennskapet deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...