Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Daglig er jeg innom blogger og det finnes mye rart ute på internett. Utrolig hva de poster!! Har kommet over noen på topplistene som rett og slett ikke fortjener å ligge der. Ida Wulff er en av de jeg leser, og lurer litt på hvordan hun tjener penger på bloggen? Som jeg har sett, har hun en del annonser på sidene, men kan det gi hun 50.000 kr i måneden? Har du en blogg? Hadde vært kjekt å lese og titte innom! Endret 24. oktober 2009 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Ida Wulff tjener vel også penger fordi hun abefaler produkter. Hun får penger for å anbefale ting. Jeg vet ikke helt, men har hørt noen rykter om det. Jeg har ikke slengt med på bloggtrenden og det er jeg glad for!
Sissan Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Hun tjener penger fordi du leser. Du og mange mange andre som deg. Da blir det et interessant sted å annonsere. Om hun selger produkter vet jeg ikke, men hver gang hun skriver om et nytt produkt hun har testet får hun produkter eller penger fra produsenten for det. Hun er hausset veldig opp etter å ha ligget på topplister og blitt presentert i ukeblader og på TV, så jeg antar hun har virkelig MANGE lesere - da blir selv en liten annonse dyr.
Telys Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg leser også Ida Wulff hver dag Hun tjener nok mest på reklame og annonser ja. Hun får en viss sum hver gang noen trykker seg inn på disse annonsene,og hvis alle de 90 000 leserne hennes trykker seg inn,så blir det litt penger ut av det vil jeg tro :gjeiper:
Gjest Bond Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Gjest Gjest_mew_* Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Kan jeg spørre hva alle synes er så bra med Ida Wulffs blogg? Mener ikke å være slemt, ser det bare ikke helt. :klø:
heipådeg123 Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Kan jeg spørre hva alle synes er så bra med Ida Wulffs blogg? Mener ikke å være slemt, ser det bare ikke helt. :klø: Jeg syns ikke bloggen hennes er sånn kjempebra, egentlig ikke bedre enn alle andre sine men det har bare blitt en vane for meg å titte innom bloggen hennes og bare følge med på hva hun driver med!
Gjest Gjest_Ina_* Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 Kan jeg spørre hva alle synes er så bra med Ida Wulffs blogg? Mener ikke å være slemt, ser det bare ikke helt. :klø: Tja, den er ikke bra. Skjønner virkelig ikke alt oppstyret rundt henne. Finnes mange som er flinkere enn den jenta der.
Samantha Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 Kan jeg spørre hva alle synes er så bra med Ida Wulffs blogg? Mener ikke å være slemt, ser det bare ikke helt. :klø: Eg syns heller ikkje den er bra. Dei fleste gode bloggar er interessante å lese heilt til dei havnar på topplista. Då blir dei "kjendisar", tenar pengar på bloggen og sluttar å skrive om personlige ting på samme nivå som dei gjorde før dei vart store. Og all skrivinga om personlige ting var jo grunnen til at dei i det heile tatt havna på topplista
Bernardette Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg kikker innom Regine Stokke sin blogg hver dag, har fulgt med på den lenge. Hun er et flott menneske men er desverre på topp 10 listen av feil grunn, alle skulle vel ønske at hun aldri hadde trengt å lage en blogg engang (=aldri blitt syk).
twilight01 Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 Seriøst LEI av tenåringsjenter som forteller om "dagens antrekk" og hvordan sminke de bruker. Dummeste trenden på lenge.
Bernardette Skrevet 25. oktober 2009 #13 Skrevet 25. oktober 2009 Joda, men det er heller ikke noe vi må lese om. Det er synd at trenden er å være oransj i huden, tilbe hudsykdommer og tragisk moral og i tillegg skrive om det fem ganger om dagen, men heldigvis kan vi la vær å lese det.
Fortunatus Skrevet 25. oktober 2009 #14 Skrevet 25. oktober 2009 I topplisten er det noen få blogger jeg finner interessante.. men er mange fine blogger der ute! Folk som kan lage mat, folk som kan anbefale møbler og møbelbutikker, folk som tar de nydeligste bilder som man bare drømmer seg vekk og folk som finner flotte inspirasjonsbilder av kjendiser til flotte antrekk. Å lese om at "nå starter jeg dagen med iskaffe" er uinteressant for meg..
twilight01 Skrevet 25. oktober 2009 #15 Skrevet 25. oktober 2009 Jo, for all del: det finnes gode bloggere også! Men nå er det jo desverre iskaffe-drikkende-og-orange-i-huden-jentene som tydeligvis tjener mest på bloggene sine. Jeg leser dem av prinsipp ikke.
LilleLu Skrevet 26. oktober 2009 #16 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg leser ikke andres blogger med mindre jeg har en interesse for dem som person. Jeg leser bloggene til mine beste venner + min søster, fordi det er de bloggerne hvis liv og tanker faktisk interesserer meg mest. Jeg kjøper ikke nye klær hvis jeg ikke trenger noe å gå i, for mote er ikke noe jeg bekymrer meg over. Jeg bruker nesten aldri sminke om ikke du teller med mascara, for jeg synes jo tross alt at jeg er pen som man er. Sminke skal brukes til å fremheve ens pene sider, ikke skjule de stygge! Synes det er utrolig urettferdig at bortskjemte pappajenter med penger til nye klær hver dag skal få bli enda rikere på å skrive nettopp om hvor overfladiske og rike de er, istedenfor at de brukte all tiden de bruker på å skrive blogg til å gjøre noe som vil gavne deres personlige vekst bedre (eller i det minste lekser?)
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #17 Skrevet 26. oktober 2009 De eneste bloggene jeg liker er de som skriver mer kultur- og samfunnsengasjert og ikke bare om sitt eget liv. De som er mer opptatt av å dele meninger enn å ta bilde av seg selv. Hvis jeg skal lese moteblogger, er det ofte noen med mer retro eller alternativ stil. Skjønner ikke helt interessen for Ida Wulff jeg heller. Synes at mye av det hun skriver er uinteressant og skrivemåten hennes er heller ikke spesielt bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå