Gå til innhold

Coop friends vinterdress, størrelse?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Lilletupp trenger ny dress til vinteren og jeg tenkte å kjøpe coop friends sin vinterdress. Vi bor et stykke unna byen, og tenkte å få broren min til å kjøpe med dress så jeg slipper å reise så langt høygravid, men lurer på hvordan de er størrelsen, store eller små eller helt vanlige? Jenta mi har nettopp fylt 2 år og er 82 cm, ei lita sped jente. Holder det med 92 eller bør jeg kjøpe 98?

Hadde reimadress i str 80 i fjor, de var store i str, så hun brukte den hele vinteren uten problem. Jeg burde sikkert tatt med jenta og prøvd, men håper på å få noen svar her så bror kan kjøpe med for meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillesnuppa mi på 1 1/2 år er 83cm og 10 kg (lang og smal), og hun har dressen i str 86. Den er fortsatt litt lang i både armer og bein til henne, men er vel omtrent som andre klær i den str., så jeg vil si ganske normal?

Skrevet

Jeg kjøpte str 92 til sønnen min, han veier nesten 12 kg og er 86.5 cm. Han er litt over 16 mnd. Han kunne nok brukt 86 dersom han ikke hadde vært så lang i overkroppen. 92 passet perfekt :)

ps, jeg ville ringt butikken og bedt dem legge dressen til side. Jeg ringte tidligere i uken, og fikk beskjed om at det var maaaange i butikken, så det var ikke nødvending, men str 86 var utsolgt i guttefargen.... Heldigvis passet 92 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...