Lille My... Skrevet 17. august 2003 #1 Skrevet 17. august 2003 Lurer på om det er bare meg eller....? Ofte når jeg snakker med venninner får jeg en følelse av at jeg er veldig ulik mange jenter når det gjelder hvm man er mest lojal mot....sine venniner...eller kjæreste. Særlig i miljøer der det er vanlig med "syklubber" eller lignende. På slke samlinger snakker man gjerne om sin menn og ulike problemer i forhold til dem. Det kan være uvaner, ting han har fortalt eller ting som er relatert til seksuallivet. Gjerne morsomme ting, der veninnegjengen ler godt av mannens utilstrekkelighet eller lignende. For meg er dette helt uaktuellt å diskutere sammen med mange venninner. Jeg hadde følt det som ulevering og et tillitsbrudd overfor kjæresten min. Noe annet er selvfølgelig å betro seg til en venninne hvis man trenger hjelp og råd. Men selv dere mener jeg det går en grense, så fremt ikke forholdet man er i er i ferd med å gå i oppløsning og man trenger en tredje person å støtte seg til. Er det bare meg som tenker slik...eller... ?
Gjest Malena Skrevet 17. august 2003 #2 Skrevet 17. august 2003 Helt enig med deg. Det er såå mange som utleverer så og si alt om deres mann ... tenker ofte i mitt stille sinn at han skulle hva visst hva de forteller sine venninner.
Gjest care Skrevet 17. august 2003 #3 Skrevet 17. august 2003 Dette har også jeg tenkt mange ganger på. Gud hjelpe meg hvor mange det er som utlevere mannen sin, alt fra hvordan han er i senga til hvor dårlig han er motorisk. Jeg har snakket med min sambo om dette, og vi tenker likt. Vi kunne aldri tenke oss å utlevere hverandre slikt til våre venner. Min lojalitet ligger hos han.... :blunke:
Gjest Vega Skrevet 17. august 2003 #4 Skrevet 17. august 2003 Har lest et sted at når man begynner å betro seg for omstendig til venninner om mannens dårlige sider m.m., så nærmer forholdet seg egentlig slutten. Man lager liksom nådestøtet for forholdet selv - fordi man til slutt ikke kan forsvare hvorfor man er i forholdet lenger... Best å tenke før man prater, i mange tilfelle. Men er forholdet inne i en ytterst dårlig fase, synes jeg det er lov å uttale seg, men velge sine ord med omhu. Man er ikke så j.... perfekt selv heller, tror jeg, hvis man blir kikket etter i sømmene. Jeg utleverer ikke mannen min, forteller heller om meg selv - at jeg f.eks er inne i en depressiv periode osv. Kan også nevne at vi har kranglet - men da er jo krangelen over - og det er liksom det.
Cooli Skrevet 17. august 2003 #5 Skrevet 17. august 2003 Er det bare meg som tenker slik...eller... ? Du er ikke den eneste :-) Jeg klarer ikke fortelle venninnene mine om mannen min.. hva som foregår mellom meg og mannen min angår bare oss to..
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #6 Skrevet 17. august 2003 Du er absolutt ikke den eneste!!!!!!! Trodde du virkelig det? Å nei du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå