Gå til innhold

Normal fantasi?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg finnes ikke sjalu, meg har én spesifikk ting som jeg virkelig, virkelig ikke liker at kjæresten min gjør (dvs. virkelig ikke likte at han gjorde, han gjør det heldigvis ikke lengre.), men når jeg onanerer er det tanken på nettopp denne tingen som får meg aller kåtest.

Jeg tenner også veldig på tanken på at han knuller noen foran meg, og det jeg fokuserer på i den fantasien er ansiktsuttrykket hans; det å se at han elsker å knulle en annen jente.

Fantaserer også om at han sier til meg at han synes det er mye bedre å ha sex med denne jenta enn med meg, og at hun er mye deiligere/trangere/flinkere/finere enn meg, og det gjør meg alltid helt sinnssykt kåt. :sjenert:

Greit å høre at det er flere av oss!

Mann her. Veldig deilig og forløsende å oppdage i denne tråden at også jenter har denne fantasien. Liker det ikonet du setter nederst, som en ydmyket pike:) Som sagt, vi er mange, så dette er jo ikke noe å være flau over, men vi liker vel å være litt flaue også, ikke sant? Jeg har fantasert om at den søte og sexy unge kona mi skal få nyte en skikkelig veltrent og sterk mann som helt tydelig overgår meg, veldig mange ganger. Når det er sagt, hadde det ikke vært meg i mot å vært typen din, og ha meg med mange deilige sex-bomber mens du så på. Ydmyke deg ordentlig. Men vil gjerne kose med deg etterpå, når jenta er gått, for å vise at dette ikke forandret vårt trygge gode forhold :)

Men uansett: tusen takk for at du/dere kommer fram, skikkelig godt å vite at det finnes en del kvinner med samme fantasien!!

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet
Helt enig med deg her. Men du som har erfaring med dette, hvordan klarer man slikt uten at det går ut over forholdet? Ingen av oss er noe særlig sjalu, men man kan liksom ikke vite om man vil reagere på slikt før man gjør det. Og vi er redde for å ødelegge er forhold som hittil har vært helt perfekt.

Og hvor lenge var dere i et forhold før dere begynte å involvere andre mennesker? Vi har bare vært sammen i 7mnd (kjent hverandre i mange år før det), kanskje lurt å vente til man er helt trygg på den andre og forholdet?

Jeg kan bare snakke for hvordan vi opplever det, det er ikke sikkert det gjelder for alle. Vi hadde vel vært sammen i noen år før vi begynte å prate om disse tingene, vi skjønte jo på sett og vis at vi begge var eksperimentelle. Så ja det er definitivt lurt å vente til man er klar, hvor lenge varierer fra par til par.

Det som er ytterst viktig er kommunikasjon, snakke åpent og ærlig om hvilke tanker man gjør seg, man MÅ ikke være redd for å kjenne og ta på ubehagelige tanker, for de er der og de kommer. Snakk om det på forhånd. Ikke la sjalusi og negative tanker få grobunn, fordi disse følelsene kan kontrolleres og overvinnes. Det er viktig at makten ligger hos dere som par, og som elskere. Du må la din mann vite at han er din, og han må vise at du er hans. Ikke vær redd for at din partner skal føle noe som er annerledes eller godt, det er jo hele poenget.

Vår første 3kant var med en xtra mann så jeg var i så hende den første ut i ilden, men min kjære var fantastisk og hensynsfull og gjorde så jeg følte meg trygg, sexy og ønsket. Vi hadde så vanvittig mye sex i forkant og etterkant og greide ikke å holde fingrene eller øynene fra hverandre ett sekund, sikkert rart for noen, men herlig for oss.

Dette er kun for par som er trygge på hverandre og som elsker hverandre på flere nivå enn kun det seksuelle. Man må være selvsikker, leken og fritenkende. Hvis dere føler dere har det perfekt så er det en god start, det er ikke noe for par som har issues i hverdagen.

Jeg føler veldig for denne måten å opprettholde spenningen i et forhold, og jeg syntes det er friskt at dere snakker om det. Håper du fikk svar på det du lurte på, hvis ikke så spør igjen :)

Skrevet
Morsomt å høre at dere jenter også tenner på dette. :)

Spm? Er Hotwife betegnelsen på kvinnen til en Cuckold?

Ja, det er en del som bruker den betegnelsen. Men skal man tro Wikipedia brukes "hot wife" også om kvinner som har en ekstra mann i sengen, altså kvinner som har MFM-trekanter sammen med sin mann.

Det er ikke så viktig hva man kaller det synes jeg, så lenge begge parter har funnet en livsstil man trives med.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Det er ikke så viktig hva man kaller det synes jeg, så lenge begge parter har funnet en livsstil man trives med.

Amen!

Skrevet
Jeg kan bare snakke for hvordan vi opplever det, det er ikke sikkert det gjelder for alle. Vi hadde vel vært sammen i noen år før vi begynte å prate om disse tingene, vi skjønte jo på sett og vis at vi begge var eksperimentelle. Så ja det er definitivt lurt å vente til man er klar, hvor lenge varierer fra par til par.

Det som er ytterst viktig er kommunikasjon, snakke åpent og ærlig om hvilke tanker man gjør seg, man MÅ ikke være redd for å kjenne og ta på ubehagelige tanker, for de er der og de kommer. Snakk om det på forhånd. Ikke la sjalusi og negative tanker få grobunn, fordi disse følelsene kan kontrolleres og overvinnes. Det er viktig at makten ligger hos dere som par, og som elskere. Du må la din mann vite at han er din, og han må vise at du er hans. Ikke vær redd for at din partner skal føle noe som er annerledes eller godt, det er jo hele poenget.

Vår første 3kant var med en xtra mann så jeg var i så hende den første ut i ilden, men min kjære var fantastisk og hensynsfull og gjorde så jeg følte meg trygg, sexy og ønsket. Vi hadde så vanvittig mye sex i forkant og etterkant og greide ikke å holde fingrene eller øynene fra hverandre ett sekund, sikkert rart for noen, men herlig for oss.

Dette er kun for par som er trygge på hverandre og som elsker hverandre på flere nivå enn kun det seksuelle. Man må være selvsikker, leken og fritenkende. Hvis dere føler dere har det perfekt så er det en god start, det er ikke noe for par som har issues i hverdagen.

Jeg føler veldig for denne måten å opprettholde spenningen i et forhold, og jeg syntes det er friskt at dere snakker om det. Håper du fikk svar på det du lurte på, hvis ikke så spør igjen :)

Takk for godt svar!

Tror dette er noe som kan bli aktuelt for oss etterhvert. Men alt til sin tid, vi har fremdeles mye å "utforske" på hverandre før vi involverer flere. Og selvom begge føler seg trygge i forholdet, og vi er superflinke til å kommunisere og stole på hverandre, så er vi ikke samboere engang, og er kanskje blinde av forelskesrusen ennå. Så jeg venter litt med å foreslå dette for alvor:)

Gjest MikeWaters
Skrevet
Takk for godt svar!

Tror dette er noe som kan bli aktuelt for oss etterhvert. Men alt til sin tid, vi har fremdeles mye å "utforske" på hverandre før vi involverer flere. Og selvom begge føler seg trygge i forholdet, og vi er superflinke til å kommunisere og stole på hverandre, så er vi ikke samboere engang, og er kanskje blinde av forelskesrusen ennå. Så jeg venter litt med å foreslå dette for alvor:)

Høres flott ut, dere kan føle hverandre litt fram ift grenser og slikt. Man vil jo at forholdet skal vare livet ut, og bare å snakke om disse tingene syntes vi at har vært vel så deilig som det å gjøre det.

Vi har jo begge biseksuelle dragninger, så for oss blir dette også en måte å leve ut disse sidene i trygge og fine rammer.

Dere må jo ta stilling til om dere ønsker en xtra mann, kvinne eller et par. Mange velger et par fordi det er tryggere og da er liksom alle sidestillt, sex mellom 3 (særlig hvis noen ikke er bi) kan noen ganger bli litt skeivt fordelt, et problem for noen, uproblematisk for andre :) Lykke til.

Gjest Gjest_mona_*
Skrevet
Jeg finnes ikke sjalu, meg har én spesifikk ting som jeg virkelig, virkelig ikke liker at kjæresten min gjør (dvs. virkelig ikke likte at han gjorde, han gjør det heldigvis ikke lengre.), men når jeg onanerer er det tanken på nettopp denne tingen som får meg aller kåtest.

Jeg tenner også veldig på tanken på at han knuller noen foran meg, og det jeg fokuserer på i den fantasien er ansiktsuttrykket hans; det å se at han elsker å knulle en annen jente.

Fantaserer også om at han sier til meg at han synes det er mye bedre å ha sex med denne jenta enn med meg, og at hun er mye deiligere/trangere/flinkere/finere enn meg, og det gjør meg alltid helt sinnssykt kåt. :sjenert:

Greit å høre at det er flere av oss!

Har det slik også! Helt likt :)

Tanken på at samboeren min nyter en annen dame forran meg eller i skjul tenner meg sinnsykt!

Jeg lurer virkelig på hva som ligger bak denne tenningen! :sengekos:

Kan også nevne at kjæresten min tenner på at jeg har en annen mann, så skal ikke se bort i fra at vi gjør det engang i fremtiden :)

Skrevet
Jeg fantaserer om at samboeren min skal gå ut å knulle ei annen jente, f eks en lørdagskveld. Så kommer han hjem til meg, og knuller meg mens han forteller om sidespranget sitt i detaljer. Blir helt gal av å tenke på det, men tør nok ikke si det til han. Jeg er egentlig en sjalu person, men denne tanken gjør meg vanvittig kåt. Er det flere som tenner på dette?
Skrevet

Hei .

Klart det er normalt å fantasere å tenke på at partneren knuller en annen . Jeg foretrekker forresten å slikke . 69 og .

Vilhelm

Skrevet

Vi hadde med en bekjent fra en annen by en gang. Reglene var klar, ingen kyssing og thats it. Høres sikkert merkelig ut i en slik situasjon, at jeg mente at kyssing blir for intimt.

Det synet når hun sugde han og når han slikket henne, tror jeg er noe av det mest opphissende jeg har opplevd. bildene i hodet mitt av å se henne sitte å ri å nyte en annen manns k.. er fortsatt veldig opphissende. Husker jeg tok initsiativ til stillinger som ga meg et godt innsyn (inn-ut) for det var jo det som tente min fantasi.

Den eneste vi angrer i ettertid, er at vi ikke filmet det ;)

Så er dere 100% trygge på hverandre og følger avtalte spilleregler, ja da må det bare oppleves.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Oi det var veldig vanlig å ha fantasi om dette.

Jeg fantaserer ikke om det jeg blir skikkelig skikkelig sjalu bare av tanken :kjefte: selv tanken på å ha sex med typen med en til jente gjør meg DØDS sjalu.

mine fantasier som vi alltid gjør sann, som ikke er ''like stort'', er dominant sex, da mener jeg enten at jeg bestemer alt og er sjefen eller motsatt :lur:

men sexuelle fantasier er så bra å ha man har lov å fantasere om hva man vil:) vil ikke si noe er unormalt. unntatt sex med dyr osv, som jeg ikke orker å snakke om en gang.

kos dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...