Gjest Gjest_Gamlemor_* Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har siden jeg var 19 "slitt" med cellulitt. Dvs - den gangen var det knapt synlig for det blotte øye, men for MIN del ble jeg helt besatt. Jeg har forsøkt dyre behandlinger i hudpleiesalong (3 ganger behandlingsopplegg som har kostet meg kr 30000,- totalt), kremer, trening, sunt kosthold. Det hjelper f... meg ikke. Nå er jeg 35, og det blir ikke akkurat bedre. Leser her og der om at det er genetisk, men mor(64) og lillesøster(30) har ikke et snev engang. Jeg har til og med på armer og mage (en mage som i utgangspunktet er ikke-eksisterende og helt flat). Hva pokker skal jeg gjøre? Vet at ikke menn bryr seg, men for meg har det blitt et så altoverskyggende problem at jeg gruer meg til hver bikinisesong. Jeg har ellers en misunnelsesverdig fasong på kroppen, har jeg hørt, men damer som ser meg med klær på puster nok lettet ut når de skimter meg på stranden sammen med appelsinlunden jeg har grodd på hver skinke Er det noen som har prøvd ut metoder som faktisk fungerer? Leser på nett her om LPG-behandling mot cellulitter. Noen som har prøvd? Hvor mye koster dritten? Sorry mitt lugubre humør, men jeg er altså så DRIT lei
Malibulita Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Sunt kosthold, minimalt med salt og mye vann! Siden du er velsignet med en flott kropp kan det hende at du slipper å tenke så mye over hva du putter i munnen, og at det derfor gir deg cellulitter?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Faktisk så hjelper det å trene kardio. Blodsirkulasjon er viktig og det har vist seg at personer som trener mye har lite appelsinhud. Kosthold er også viktig.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Røyk og annen forurensing av kroppen kan også være med på å gi deg mer cellulitter.
Gjest Gjest_Gamlemor_* Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg løper 5 dager i uka - fra 8 km til 1 mil. Trener styrke ved siden av. Gjør "alt" riktig slik jeg har lest man skal for å forhindre appelsinhud. Røyker ikke og drikker minimalt med alkohol. Hjelper ikke en dritt!
Tante Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Kroppsfett gir cellulitter, slik er det bare. Angelina Jolie har dem, Tyra Banks har dem, Celina Middelfart har dem, til og med Grete Roede har dem. Jeg HATER mine cellulitter, men gidder ikke prøve "mirakelkurene". Drikk vann, unngå salt, ikke røyk og ha et sunt, variert kosthold sier alle sammen (til og med KG), men de er der likevel. Synd, men sant.
desperate Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg merker klar forbedring i de periodene jeg er flinkere til å drikke mye vann og trene. Så når jeg føler at appelsinhuden er skikkelig fæl, er det disse tingene jeg tar meg sammen på Jeg fikk forresten også denne "byrden" tidlig, har hatt det i et par år nå (minst) og jeg fyller 20 om noen uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå