Gå til innhold

Kan ikke snakke med noen om det

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Jeg er i et langvarig forhold, men holder på å utvikle følelser for en annen fyr i tillegg til kjæresten. Dette er veldig slitsomt, og noe jeg hadde trengt å snakke med noen om, men er virkelig ingen jeg kan snakke med dette om.

Hilsen oppgitt

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet

Hva slags følelser er det snakk om? Er du bare betatt av den fyren eller er det mer enn det? Hva føler du for kjæresten?

Gjest Rådgiveren
Skrevet

Hei,

Enten så slutter du å treffe han du begynner å få følelser for, eller så ender du forholdet du er i nå.

Du burde ikke gå for begge deler, men det skjønner helt sikkert du også.

Jeg tror man må godta at man kommer til å treffe mennesker som man har god kjemi med og potensielt kan utvikle sterke følelser for når man er i et langvarig og stabilt forhold. Og noe nytt virker selvsagt mer spennende enn det som er trygt og vant.

Husk at denne spenningen også var der i begynnelsen med din nåværende kjæreste.

Man må nesten ta et valg og bestemme seg for om det er verdt å ofre forholdet man er i for å utforske et nytt. Hvis vi ønsker å ha et monogamt forhold, så må vi forstå at vi faktisk kan bestemme litt over følelsene våre.

Something's gotta go. Du bestemmer hva.

Gjest Gjest-siren
Skrevet

hei, jeg har d samma problemet som deg, og vet ikke hva jeg skal gjøre, har blitt usikker på mine følelser til typen etter at dette har sjedd, tør ikke snakke med de nermeste venninene heller..

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Jeg er heldigvis bare betatt av han, ennå. Når det gjelder mine følelser for kjæresten, er jeg veldig glad i han, men det er første gang på lenge at jeg faktisk er glad for å slippe å være sammen med han. Tror nok det skyldes at jeg har så mange tanker i hodet, at det er deilig å være litt alene og tenke. Vi har hatt en del problemer i forholdet vårt i det siste.

Jeg tror jeg kommer til å satse på forholdet vårt, og dermed begynne å unngå å møte han andre.

Jeg kjenner at selv om jeg er anonym på forumet, er det vanskelig å skrive rett ut om mine tanker å følelser.

Skrevet

Jeg skjønner at det er vanskelig. Men endre på noen detaljer, så blir det lettere. Da føler du deg mer anonym. Tante istedenfor venninde type endring.)

Det er nok veldig vondt, men ikke uvanlig å falle for noen andre. Spesielt når forholdet hangler.

Bruk dette forumet til å "snakke" ut om følelsene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...