Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest oppgitt
Skrevet

noen som nylig har gått gjennom det og kan gi meg tipps?

vi har fellesgjeld på huset, et felles barn og ingen av oss har råd til å bo alene akkurat nå. jeg er jobbsøker akkurat nå. vi må ivhertfall selge huset hvis vi skal få råd til separate boliger.

teller separasjonen virkelig bare fra datoen man flytter fra hverandre?

Videoannonse
Annonse
Gjest oppgitt
Skrevet

kommunikasjonen er bare sammenbrutt totalt. det han gjør: han gir meg skyld på alle problemer vi har og mener selv at han ikke gjør noe feil. det har han også gjort mot eksene sine som han selv fortalte meg i begynnelsen av forholdet.

har nå gitt han et ultimatum til imorgen kl 12. han kan bestemme seg om han er bered til samlivsterapi eller det er over mellom oss. jeg orker ikke de kranglene mer for å ikke snakke om barna.

Skrevet

Jeg VET ikke, men kan ikke skjønne at separasjon kun teller fra når dere flytter fra hverandre. Kjæresten min bodde nemlig sammen med eksen til lenge etter at de var skilt, nettopp pga. boligkrisen

Gjest Purple Haze
Skrevet

En regnes ikke som separert så lenge en fortsatt bor sammen. Da må en i så fall dokumentere at en bor i separate deler av boligen og ikke har felles økonomi på noen måte. Og at en ikke har et kjæresteliknende forhold til hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...