Gå til innhold

Hvordan legge på seg på overkroppen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg har et lite problem:

fra magen og ned så har jeg litt "kjøtt på beina" som man sier og trenger ikke legge på meg mer der, men fra brystet og oppover (skuldre,nakke,spesielt ansiktet) så er jeg beinete. Hvordan legge på seg mer på overkropp? Og spesielt ansiktet? Jeg har komplekser for at ansiktet mitt ser så tynt og smalt ut (noe som gjør at jeg også ser sliten ut),har lyst å ha mer fett der..

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hehe_*
Skrevet

Går ikke an å kontrollere hvor fettet legger seg, så lite du kan gjøre egentlig (med mindre du legger deg under kniven da seff). Du kan jo prøve spise litt mer fet mat, men sjansen er stor for at det legger seg på steder du ikke vil ha det.

Gjest Gjest_Petra_*
Skrevet

Ansiktet kan vel fikses med botox eller implanter eller noe annet som krever man legger seg under kniven for..

Skrevet

Som gjest over sier, det nytter ikke. Man kan ikke punktslanke og man kan heller ikke legge på seg på spesifikke steder. En kropp vil alltid ha visse steder der fettet forsvinner eller legger seg før andre, men summa sumarum vil man alltid få en vektøkning over hele kroppen. Så da må du eventuelt jobbe med å legge på deg og godta at underkroppen følger med i samme slengen, eller du kan jobbe med holdningen ovenfor kroppen din og bli fornøyd med den du er ;)

Skrevet

For skuldre og nakke anbefaler jeg deg at du trener tung styrke. Trener du på ett senter kan du få en treningsveileder/personlig trener til å vise deg øvelser for disse områdene.

For ansiktet har jeg ikke noe anelse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...