Vibi Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Skal pusse opp kjøkkenet snart, og ønsker oss sort høyglans. Noen som vet om Ikea har det ennå? Syns hjemmesidene deres er litt misvisende.. Hvis de ikke har, hvor kan man ellers få tak i et litt rimelig sort høyglanskjøkken? Kjøkkenet vårt er så stort, så vi kan ikke bruke fryktelig mye penger på selve kjøkkenet, vi vil heller ha litt dyrere hvitevarer, fliser, benkeplater etc..
Strix Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Kanskje Kvik kjøkken har noe? De er billige og mange mener de er like gode som Ikea sine kjøkken...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Bare et lite tips når det gjelder sort høyglans. Det blir fort riper etter negler osv som ikke går bort.. Sjekk før du kjøper, har selv sett på noen og det skal ingenting til før de blir stygge.
Gjest Gaby Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Jeg har sort høyglans fra Kvik, lekkert! Veldig enkelt å holde rent, bare å spraye litt jif og tørke av uten gnikking. Har ikke fått en eneste ripe. Det mange gjør feil er å glemme å ta av plasten som er på dørene, den blir nemlig fort ripete.
Strix Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Kikket på Kvik sitt høyglans på nettet, i alle fall det jeg antar er deres høyglans, og det ser veldig matt og nesten grått ut der... Er det Nero det heter?
Gjest Gaby Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Nero ja. Den er helt kullsvart og blank i virkeligheten. Klikk deg inn på miljøer, bilde nr 5 fra høyre. Eller se på badene, der er det også litt bedre bilder av den.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Jo det blir faktisk riper... han i den kjøkkenbutikken viste oss og der var det ikke noe plast på!
Gjest Gaby Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Jøss.. Det har heldigvis ikke jeg merket noe til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå