Sunshine Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Vi har mye informasjon ang overnatting og reisevei som er nyttig for de fleste gjestene våre så derfor tenkte vi å lage hjemmeside. Men hvilke tilbydere er best? Hvor har dere laget deres bryllupsside?
hegejenta30 Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Det enkleste nå i dag er faktisk å lage seg en blogg! www.blogger.com Den kan også brukes som en slags bryllupsdagbok. Eller så er 123hjemmeside ikke så dum. Litt avhengig av hvor teknisk interessert dere er og hvor mye dere kan av programmering og layoutprogrammer så kan dere jo kjøpe et domene fra active24 eller tilsvarende. Men det er mye mer komplisert enn de to andre alternativene. Selv har jeg opprettet en blogg til vår bryllup. Du kan to ta en titt på den om du vil... http://vigifteross-2juli2010.blogspot.com/
Anglofil Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har laget en gratis side på webs.com (ikke ferdig, bare et prøveprosjekt enda) her. Enkelt og greit synes jeg. Mvh Yvonne
lilleGrethe Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har laget min egen side, dvs bygget den fra grunnen i Dreamweaver. Jeg har en del andre nettsider også, så har brukt www.1and1.com og www.123-reg.co.uk for domener, siden de er ganske billige på domener uten hosting. Jeg bruker www.midphase.com som host (har en konto der jeg kan ha flere domener på en konto), men det koster over $80 i året, så dumt å betale så mye hvis du bare skal ha ett domene. Ellers finnes det flere bryllupssider som tilbyr gratis eller billige maler for nettsider. Disse er greie hvis du ikke kan så mye om webdesign. De fleste er vel på engelsk, men mange kan tilpasses. Har ikke eksempler på sider, men det har kanskje noen andre?
Sunshine Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg kunne helt sikkert laget den i Dreamweaver hvis jeg hadde orket, men det er en stund siden jeg gjorde det sist så jeg tipper jeg kommer til å knote en del for å bli ferdig. Jeg tror det er greit med disse ferdigtilbudene så slipper jeg å bruke så mye tid på det.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Lagde vår på www.brudepikene.no mest fordi det er gratis der, og vi ikke har tenkt å legge SÅ mye energi. Den er helt okei, men ikke av det beste akkurat. Man kan ikke velge farge og skriftstørrelse, og det er for få egenkomponerte sider. Så, av enkleste slaget, det er den. Men greit nok til den som ikke skal legge SÅ mye tid i det.
roxiehart Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Vi bruker www.projectwedding.com Ikke noe problem å oversette alt til norsk...
Solstrålejenta Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Vi brukte www.weddingwindow.com. Synes de hadde en veldig fin løsning, med masse fine maler. Ikke noe problem der heller å oversette til norsk og enkelt og greit å jobbe med. Synes iallefall jeg da Men denne er ikke gratis da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå