Riskrem Skrevet 24. oktober 2009 #1 Del Skrevet 24. oktober 2009 Da jeg var yngre strikket bestemor alltid kjempefine ullsokker til meg. Sånne som var tjukke og av god kvalitet som holdt deg varm på føttene slik at man ikke trengte tøfler. Nå er naturligvis sokkene for små og jeg klarer ikke strikke selv. Men nå som det snart er vinter har jeg lyst til å bruke ullsokker igjen. Vet noen hvor man får kjøpt skikkelige ullsokker i Oslo? Heimen Husflid (eller hva det heter)? Kjøper ikke ullsokker på H&M altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 24. oktober 2009 #2 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg hadde prøvd butikker som husfliden o.l. Kanskje de har noe på de suvernirbutikkene med lusekofter og troll nede ved Aker brygge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #3 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er flere som strikker sånne på bestilling. Sjekk f.eks forum.hobbyboden.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 25. oktober 2009 #4 Del Skrevet 25. oktober 2009 Sportsforretninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 25. oktober 2009 #5 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvis det er et eldresenter der du bor, så sjekk der. Her hvor jeg bor sitter de og strikker mye som de selger igjen for å få penger inn til senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå