Gjest Gjest_fortvilet_* Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 i natt klarte jeg på en eller annen merkelig måte og søle MASSE vin nedover buksa og støvlettene mine.. buksa skal jeg klare å fikse, men hva med støvlettene?? det er både utenpå og inni... de er ikke av ekte skinn, men mer sånn syntetisk eller noe.. hvordan fjerner jeg det? tåler disse vann og såpe? håper virkelig dere kan hjelpe
MsPaddington Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Vet ikke om dette funker på sko akkurat men det kan jo være verdt å prøve... Jeg klarte å søle et helt glass rødvin (tipper det er det du har sølt også) på et gulvteppe og på grunn av at jeg var rimelig bedugget, så gadd jeg ikke å gjøre noe med det den kvelden. Var derfor kjempe stresset dagen etter når alt var trukket godt inn. Så fant jeg et tips på internett om å helle på hvitvin. Det funket som bare det! Og dette teppet var hvitt! Hell på hvitvin, tørk med tørkepapir, hell på igjen og tørk igjen. Fortsett med dette til flekken er helt borte. Var ikke mulig å se at noe var sølt på teppet mitt etterpå
Grønt blad Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg vil også tipse om hvitvin. Har ikke prøvd det på sko, men det fungerer topp på alt jeg har prøvd det på. Tror det blir likt løser likt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå