Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 I forbindelse med å skulle yte tjenester til barn og unge vil jeg ha behov for en politiattest. jeg lurer bare på om det er noen her inne som vet hvor lang tid en bør regne med før en får politiattesten? Håper noen vet sånn ca hvor lang tid det tar
Gjest loren Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg fikk min på et par uker, men dette var da jeg skulle ha i forb. med sosionomstudiet, dermed var det nok mange som skulle ha akkurat da. så det er mulig det er mindre ventetid til vanlig
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg fikk min i posten dagen etter jeg bestilte den.
Gjest Cipheria Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Kjem an på kvar du bur og kor lang køen er. Eg gjekk inn på politikontoret og fekk den med meg heim 20min etterpå.
Gjest tasha Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg søkte i ullensaken i august og det tok 3-4 uker. Søkte på grunn av lærerjobb.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Det kommer ann på hvor travelt det er på det politikammeret du legger inn søknaden. Det lønner seg å søke på et lite politkammer.
Miko Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Det kommer ann på hvor travelt det er på det politikammeret du legger inn søknaden. Det lønner seg å søke på et lite politkammer. Man skal i utg.pkt. søke om attest ved det politikammer man sokner til basert på registrert adresse i folkeregisteret. Og; man har normalt attesten i postkassen etter noen dager/en uke med mindre det er ekstra pågang akkurat da.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Man skal i utg.pkt. søke om attest ved det politikammer man sokner til basert på registrert adresse i folkeregisteret. Og; man har normalt attesten i postkassen etter noen dager/en uke med mindre det er ekstra pågang akkurat da. Jeg har søkt tre ganger og har aldri søkt der jeg sokner. Har ikke fått beskjed om at jeg skulle levert der heller. Det er lettere reisevei for meg til et annet kontor og det har gått fortere der.
LadyStarlight Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 I forbindelse med barnevernspedagog studiet, fikk jeg attesten innen det hadde gått 1 uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå