Gå til innhold

Helena rubinstein -extravagant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har erfaring med denne mascaraen? Har lurt litt på å kjøpe den etter anbefaling fra en venninne men..vil gjerne høre deres erfaring også.

Skrevet

Min erafring er at mascaraene fra HR er gode, men at de tørker ut veldig fort og børsten blir hard og vond etter kort tid. Jeg sverger til Dior's mascaraer.

Mae

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du en spesiell fra Dior du vil anbefale meg? En som gjør vippene lange, fyldige og sexy...? :lol:

Skrevet

Jeg har en kjempegod mascara fra Helena Rubinstein, men jeg tror den heter Wow. Den gjør vippene både lange, fyldige og buede, uten at mascaraen klumper. Jeg har heller ikke opplevd at den har tørket raskt ut.

Skrevet
Har du en spesiell fra Dior du vil anbefale meg? En som gjør vippene lange' date=' fyldige og sexy...? :lol:[/quote']

Jeg bruker "Christian Dior - Mascara Fascination" i sort og den gir både fylde og lengde til vippene. En vippetang bør du også bruke om du ikke allerede gjør det.

Mae

Skrevet

Hei Helina!

Jeg kjøpte min første HR extravagant nå i sommer og er så langt veldig fornøyd med den. Fin og stor børste og mascaraen sitter pent på uten å drysse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...