toth Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Kort, langt, halvlangt, rødt, hvitt og blått? Legg gjerne med bilder
einna Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Veeldig svak for halvlangt hår som ligger fremover på en måte.. Men på en naturlig måte, ikke overstylet Vanskelig å forklare, men er vel en ganske vanlig, moderne frisyre. Liker både mørkt og blondt egentligt.. Så lenge det er fint og sunt =) Så når kjære kom med kommentaren "det gjør ikke noe om jeg blir tynn i håret, da klipper jeg det bare helt kort" - kjente jeg det vred seg i magen Heldigvis har faren hans hår ennå, så satser på det henger fast en stund :gjeiper:
einna Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 (endret) PS. dette kommer egentlig helt an på mannen, noen passer f.eks best kort hår, så da er det greit ;D hehe (men det gjør IKKE min, han ser 14 ut ( vi snakker rakkerunge deluxe), iallefall ennå...) Endret 24. oktober 2009 av einna
toth Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2009 (endret) http://www.youtube.com/profile?user=imboyc...u/5/EuDgb5BlP1U hva med denne karen? må bare si, den jenta der er sinnsykt kul. kan godt kikke på noen av de andre videoene hennes. Endret 24. oktober 2009 av toth
einna Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 hmmm.. fett hår som han fikler med hele tiden.. skeptisk Har potensial da.. Jeg liker best sånn ca 5-10 cm langt, men langt kan funke også..
toth Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2009 hmmm.. fett hår som han fikler med hele tiden.. skeptisk Har potensial da.. Jeg liker best sånn ca 5-10 cm langt, men langt kan funke også.. Jajajaja, fett hår hadde han. Men frisyren i seg selv syntes jeg var ganske så stilig med den lille hestehalen i bakhodet. Orginalt
einna Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Hehe, har som sagt potensial Nesten ganske stilig. Men ville ikke si den er orginal, mer "rappet" fra en progrock artist eller noe sånt
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 http://www.youtube.com/profile?user=imboyc...u/5/EuDgb5BlP1U hva med denne karen? må bare si, den jenta der er sinnsykt kul. kan godt kikke på noen av de andre videoene hennes. Den lengden har typen min - jeg liker det veldig godt.
Vera Vamp Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Det eneste mannfolket jeg vet som kler halvlangt hår er Johnny Depp, og han finnes det bare èn av. Jeg liker det kort med litt rufselengde
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg faller for gutter med litt lengde på håret. Ca sånn: http://www.gossipgirlspot.com/wp-content/u...n-footloose.jpg Denne herremannen utrolig kjekk fra før, men jeg er sikker på at håret har en finger med i spillet!
Minttu Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Langt, mørkt hår! Sånn som kjæresten min sitt Og som mannen i midten her Og håret på denne fine mannen! Hvertfall håret på han her! Hele mannen er jo
pittie Skrevet 26. oktober 2009 #12 Skrevet 26. oktober 2009 Langt, mørkt hår! Sånn som kjæresten min sitt Og som mannen i midten her Og håret på denne fine mannen! Hvertfall håret på han her! Hele mannen er jo Hihi, din slikkmunn:P Er svak for langt hår jeg og. Tror det er pga badboy intrykket for min del. "Nate's" frisyre liker jeg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...ce_Crawford.jpg Det viktigste er rent hår! Det ser så mye bedre ut.
Minttu Skrevet 26. oktober 2009 #13 Skrevet 26. oktober 2009 Hvis jeg ser noen med skikkelig fint, langt, mørkt hår så kan jeg nok begynne å slikke meg rudnt munnen på ordentlig. Jeg står i hvertfall å glaner noen sekunder Veeeldig svak for langt hår ja Må jo litt for kjæresten min og Matt Tuck da Men alle mennene der er jo
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #14 Skrevet 26. oktober 2009 Langt, mørkt hår på menn er digg!!! :D
Kiyo Skrevet 26. oktober 2009 #15 Skrevet 26. oktober 2009 Håret skal ha litt lengde jah må kunne rufses til. Men det kan ikke være lengre enn til delvis på ryggen. Hvilken hårfarge som ser best ut avgjøres av så mangt.
Gjest Iah Skrevet 26. oktober 2009 #16 Skrevet 26. oktober 2009 Langt hår er definitivt turn-off for meg. Er ingen fan av hverken langt eller halvlangt hår på menn. Kortkort eller kort med litt rufs er det fineste i mine øyne. Mørkt hår er også å foretrekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå