Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort, langt, halvlangt, rødt, hvitt og blått? Legg gjerne med bilder ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veeldig svak for halvlangt hår som ligger fremover på en måte.. Men på en naturlig måte, ikke overstylet :P

Vanskelig å forklare, men er vel en ganske vanlig, moderne frisyre.

Liker både mørkt og blondt egentligt.. Så lenge det er fint og sunt =)

Så når kjære kom med kommentaren "det gjør ikke noe om jeg blir tynn i håret, da klipper jeg det bare helt kort" - kjente jeg det vred seg i magen ;) Heldigvis har faren hans hår ennå, så satser på det henger fast en stund :gjeiper:

Skrevet (endret)

PS. dette kommer egentlig helt an på mannen, noen passer f.eks best kort hår, så da er det greit ;D hehe (men det gjør IKKE min, han ser 14 ut ( vi snakker rakkerunge deluxe), iallefall ennå...)

Endret av einna
Skrevet

hmmm.. fett hår som han fikler med hele tiden.. skeptisk ;)

Har potensial da..

Jeg liker best sånn ca 5-10 cm langt, men langt kan funke også..

Skrevet
hmmm.. fett hår som han fikler med hele tiden.. skeptisk ;)

Har potensial da..

Jeg liker best sånn ca 5-10 cm langt, men langt kan funke også..

Jajajaja, fett hår hadde han. Men frisyren i seg selv syntes jeg var ganske så stilig med den lille hestehalen i bakhodet. Orginalt

Skrevet

Hehe, har som sagt potensial ;) Nesten ganske stilig.

Men ville ikke si den er orginal, mer "rappet" fra en progrock artist eller noe sånt :P

Skrevet

Det eneste mannfolket jeg vet som kler halvlangt hår er Johnny Depp, og han finnes det bare èn av. Jeg liker det kort med litt rufselengde :jepp:

Skrevet
Langt, mørkt hår! :sikle: Sånn som kjæresten min sitt

:sikle:

Og som mannen i midten her

Og håret på denne fine mannen! :hjerte:

Hvertfall håret på han her! Hele mannen er jo :sikle:

Hihi, din slikkmunn:P Er svak for langt hår jeg og. Tror det er pga badboy intrykket for min del.

"Nate's" frisyre liker jeg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...ce_Crawford.jpg

Det viktigste er rent hår! Det ser så mye bedre ut.

Skrevet

:fnise:

Hvis jeg ser noen med skikkelig fint, langt, mørkt hår så kan jeg nok begynne å slikke meg rudnt munnen på ordentlig. Jeg står i hvertfall å glaner noen sekunder :ler:

Veeeldig svak for langt hår ja :fnise:

Må jo :sikle: litt for kjæresten min og Matt Tuck da :fnise:

Men alle mennene der er jo :sikle::hoho:

Skrevet

Håret skal ha litt lengde jah :hjerter: må kunne rufses til.

Men det kan ikke være lengre enn til delvis på ryggen. Hvilken hårfarge som ser best ut avgjøres av så mangt.

Skrevet

Langt hår er definitivt turn-off for meg. Er ingen fan av hverken langt eller halvlangt hår på menn. Kortkort eller kort med litt rufs er det fineste i mine øyne. Mørkt hår er også å foretrekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...