Gå til innhold

Den store bukse-tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så, hvilke bukser kjøpte dere sist? Og eventuelt hvilke bukser sikler dere etter?

Noen bukser som er stygge? Eller kanskje fine?

Her kan vi diskutere bukser i alle mulige farger, fasonger og størrelser til krampa tar oss. ;)

Jeg får begynne, jeg kjøpte disse her om dagen fra Dorothy Perkins:

Pocket Utlity Jeans - £17

Acid Blue Skinny Flare Jeans - £15

Khaki Combast Trousers - £10.00

Mid pocket bootcut jeans - £25

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Åhåi, de to i midten var helt grusomme.

Jeg kjøpte nettopp:

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/s...3&langId=-1

Godt vi har forskjellige smak sier når jeg. ;) De er uansett finere på i virkeligheten enn på bildet (nr. 2 er blant annet mørkere enn på bildet).

Endret av Yvonne
Skrevet

Her vil jeg følge med. Bukser er vanskelig...

Har litt hofter, men er veldig smal i livet, derfor vanskelig å finne bukser som sitter pent.

Filippa k er favoritt akkurat nå

http://www.filippa-k.com/collection/woman/jeans

går ikke ann å linke direkte til bukser, men har;

Niki Gold Button Eco Jeans

Niki Blue Jeans

Alex Rigid Denim Jeans

ca 900 pr bukse

Disse fra Acne har jeg også nylig kjøpt

http://shop.acnestudios.com/system/search/product.asp?id=32

http://shop.acnestudios.com/system/search/...uct.asp?id=2063

170-190 euro

Skrevet

Svarte Calvin Klein Jeans :rødme: Ca 130 euro..

Skrevet

Så fine bukser aubergine, skjønner godt du kjøpte dem. :)

Gjest Sandbekken
Skrevet

Atheene! de buksene med direkte link var dritpene! :)

Sliter selv med det Hofte/midje problemet, og finner skjelden bukser som sitter bra.. Skjønner ikke at dere tør å kjøpe bukser på nett uten å prøve de, selv finner jeg kansje en bukse som sitter bra etter å ha prøvd 10 på forhånd. :(

I det siste har jeg funnet ut at cubus har noen greie bukser til mitt behov, med plass til hofter, samtidig som de sitter greit uten å lage lovehandlesene min større :P

Skrevet

En ting jeg lurer på når det gjelder bukser er om det kun er slike slim fit jeans som er in?? Jeg har alltid gått med bukser som er litt bredere nede ved bena, såkalt boot-cut, ikke slike som er smale ved bena slik som så og si alle buksene er nå..

Hva mener dere? Er boot-cut helt ut? I USA for eksempel er jo boot cut fortsatt heeeelt vanlig! Hva med her?

Skrevet (endret)

Neida, eller, jeg har ikke hatt noe problem med å finne boot cut jeans her i Norge ihvertfall. Jeg foretrekker de jeansene framfor slim fit. :)

Endret av Yvonne
Skrevet

Ok. Ja jeg har også funnet boot cut i butikkene, men jeg har ikke sett dem på så mange akkurat.. synes det virker som ALLE kun går i slim fit! Og at boot cut er UT!

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg har heller ikke sett bootcut på så mange, og i motereklamer er det skjelden jeg ser det. Tror ikke det er det Flotteste du kan gå med for tia, ifølge "reglene"

Selv elsker jeg slim, fordi da slipper jeg å drasse buksa ned i søla :P

Skrevet

Litt usikker på sånne bukser , altså jeans med "nesten-harem". En del av meg synes det er heeeeelt grusomt - det kan rett og slett se ut som om man har gjort på seg, mens en annen liten del begynner å hviske " det er jo litt kuult og da..."

Fra Zizzi, forresten.

Skrevet

Det er jo kjempekult med sånn bukse som du linket til da, Frk. Stella! Syns absolutt du skal skaffe deg slike, hvertfall hvis du har litt den stilen sånn at du har topper du kan kominere det med.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Snakker om grusom :-o

..ja, veldig provoserende og forferdelige jeans som er lette å mislike!

Gjest Sandbekken
Skrevet
Snakker om grusom :-o

de var jo helt normale ..?

Skrevet
Nudie Long Johns er fantastiske!

:jepp: Har ikke hatt dem av siden jeg fikk dem (annet enn om natta så klart...)

Skrevet

Jeg har blitt så voksen at jeg kjøper bukser etter hva som kler meg, ikke hva som er in... Jeg ser ut som en idiot i skinny jeans/bukser, så det dropper jeg bare. Jeg kan til nød bruke straight fit, men foretrekker bootcut. Det balanserer figuren min mye bedre enn andre modeller.

Jeg kjøpte disse buksene på Mango i går. Skal snart begynne å jobbe litt igjen etter permisjon, og siden jeg veier nesten 10 kg mindre enn før graviditeten passer ingen av de gamle dressbuksene mine...

Et spørsmål som alltid er relevant i buksetråder, forresten - dere høye med lange bein, hvor kjøper dere bukser i Norge? Mango pleier å være akkurat lange nok til meg, og jeans går jo som regel greit hvis man kjøper tommestørrelser, men ellers synes jeg det er vanskelig å finne lange nok bukser. Hamstrer som regel i England, men nå skal jeg ikke dit med det første... I tommer bruker jeg noen ganger 34 i lengde, noen ganger 36. 35 er nok det ideelle, men det er det ikke så mange som har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...