Gjest TS Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Klippet på Camp Senkveld var Harald helt blank i bakhodet, men nå har han masse hår der. Har han tupé?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Tror nok bare det var fordi de gikk litt amok med barbermaskina i forrige episode når oppgaven i Camp Senkveld var å skaffe mest mulig hår. Harald endte opp med en hårløs flekk da
Gjest Siv Anita Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Klippet på Camp Senkveld var Harald helt blank i bakhodet, men nå har han masse hår der. Har han tupé? Det er ikkje berre så enkelt som at Camp Senkveld er spelt inn på eit tidlegare tidspunkt, og at han dermed no har grodd ut det meste av håret igjen?
Poppzy Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Det er ikkje berre så enkelt som at Camp Senkveld er spelt inn på eit tidlegare tidspunkt, og at han dermed no har grodd ut det meste av håret igjen? Jo, så enkelt tror jeg at det er. Det ser ut som det er spilt inn i sommer eller sensommer. Hår gror ganske fort ut igjen da. Det vet vi jo alle. Jeg så Senkveld i går og la ikke merke til at han hadde noe tupe. Tror håret har grodd ut jeg
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Klippet på Camp Senkveld var Harald helt blank i bakhodet, men nå har han masse hår der. Har han tupé? Ja, det må han ha....han har jo mistet alt håret, og plutselig har han mye hår. Ser aldri det programmet mer....de to figurene er ikke spesielt interessante. Umodent tenåringsprogram med sport og billig moro og øl..hver sin smak
venus_ Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Ja, det må han ha....han har jo mistet alt håret, og plutselig har han mye hår. Ser aldri det programmet mer....de to figurene er ikke spesielt interessante. Umodent tenåringsprogram med sport og billig moro og øl..hver sin smak ?? Harald har ikke tupe nei. Håret hans har bare blitt lenger enn da de spilte inn camp senkveld.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Kan ikke huske å ha sett noe særlig til sport og øl på Senkeveld.. Billig moro? Muligens, men jeg synes nå de er unnerholdende. Om programmet er bra eller ikke avhenger mye av hvilke gjester de har, men stort sett synes hvertfall jeg at det er god fredagsunderholdning. Av og til er det godt å kun bli underholdt, at alt ikke må være så dypt hele tiden. Og nei, jeg tror heller ikke han har tupe.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 Ja, det må han ha....han har jo mistet alt håret, og plutselig har han mye hår. Ser aldri det programmet mer....de to figurene er ikke spesielt interessante. Umodent tenåringsprogram med sport og billig moro og øl..hver sin smak Haha, gamle kjerring. Bortsett fra prompemannen synes jeg de er flinke. Og det er vel Norges mest sette program..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå