Gjest mr. 18. Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 hei. har nå hatt kjæreste litt over 6 mnd, hvor vi har et ganske greit sexliv og er veldig åpen når det gjelder det. Jeg elsker å slikke henne og hun har ikke noe i mot det for å si det sånn, og vi bruker ofte dette som forspill. men problemet er at dette er så å si det eneste vi gjør under forspillet, noe som jeg og hun synes er litt kjedelig noen ganger. jeg har prøvd å massere brystene hennes, kile litt med ørene, fingrene, livet (mage og navle), korsrygg, innside av lår osv mens vi koser. men hun synes alt dette enten bare er ekkelt eller får ikke noe ut av det. litt dypere forklart: når jeg masserer brystene, armene, korsrygg får hun ikke noe ut av det som sakt. når jeg prøver å leke litt med brystvortene, navle og mage(hun er IKKE TYKK!), ører, under knærne som å slikke, kile eller bare berøre synes hun det bare er veldig ekkelt. Spesielt brystvortene, da sier hun at hun får en slags tomhetsfølelse. Det er ikke fordi at hun synes hun har små bryster, siden hun har DD/E... som dere sikkert fårstår så er ikke dette noe STORT problem (ennå), men hadde vært greit om noen har noen tips eller erfaringer som kanskje hjelper? er det kanskje bare det at hun ikke er helt i hummør? PS: når jeg slikker henne bruker jeg å slikke henne til hun kommer(HARDT), men kan det være lurt å bare slikke litt til hun blir virkelig våt og klar, og eventuelt slikke henne færdig etter sexen om hun ikke kommer under selve akten. siden hun kan bli litt øm på klitoris etter at hun har fått orgesme. noen tips her har også vært hjertelig velkommen =)
Langt mot Nord Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Hele kroppen er erogen, men lytt etter istedenfor å tenke, hvis ikke så blir det veldig klinisk, kaldt og ja.. tomt. Liker du det som i fitte er jammen godt, så kan instillingen bli litt rar og slikt merkes, hva liker du TS av respons?
Gjest mr.18 Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Liker du det som i fitte er jammen godt, så kan instillingen bli litt rar og slikt merkes, hva liker du TS av respons? beklager men jeg forsto ikke den helt...??
Langt mot Nord Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Tenker man kake er godt så blir det egentlig litt platt for min del, usunt er det også i store doser, men av og til så kan det gå an. Derimot så skal man ikke leke med maten, det sier noe om ens instilling. Klart det kan være gøy, men hele tiden? Tja.. men det er nå meg.
Gjest mr.18 Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 hehe, har prøvd, ikke populært :gjeiper:
Gjest mr.18 Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 hehe, har prøvd, ikke populært :gjeiper: ment tli Vera Vamp
Vera Vamp Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Hva sier hun selv da? Alle jenter har en viss peiling om hva som skal til for få dem tent. Som nakken for eksempel
Gjest mr.18 Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 (endret) vera vamp: eh, litt vanskelig å si, siden eg er den første som faktisk har brydd seg om slike ting av alle hennes tildligere forhold. så vær gang jeg spør henne så vet hun ikke. men fant en liten "Guide" her, den er veldig lang men: "The best,.. starts with the back (,… the very best starts in the shower). Full back rub top to bottom of feet. Roll over. Out each arm and spend time with each hand, kissing each of the fingertips. Message the forehead, cheeks, shoulders, round the breasts (you can cup, but do not touch the pointy bits), midsection, down a leg to the toes, back up (brush the bush), down the other leg. Back up and turn over for a full bottom rub. Then work the top of the leg, hip and lower bottom, spreading cheeks a bit and rubbing down towards the thighs brushing the goal." Les resten her. Phaedra,mod Endret 23. oktober 2009 av Phaedra
Langt mot Nord Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 I.A.O., same shit different wrapping, unnskyld digresjonen, men kunne ikke dy meg ettersom jeg til stadig blir påminnet om det gamle Aeonet.
Gjest Gjest_annie_* Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 Hva sier hun selv da? Alle jenter har en viss peiling om hva som skal til for få dem tent. Som nakken for eksempel OO ja, litt het pust og et kyss i nakken så er jeg klar! Hele kroppen er jo erogen, men den største erogene sonen er som kjent hjernen. Hvis du går frem for klinisk og uten følelse for det, så funker det ikke. Slik du forklarer så ser jeg nesten for meg at dere har diskutert dere frem til at bare slikking er kjedelig og at du prøver å bite i forskjellige kroppsdeler imens du spør om det er godt hele tiden. Ikke snakk om det, bare føl deg frem, ta for deg hele kroppen hennes som om du har lyst til å spise den opp og kjenn etter hvilke reaksjoner du får. Ikke vær usikker og prøvende, bare hopp i det og ta henne! Jeg regner med hun liker å kline, mye av forspillet for min del er ofte det å kysse lidenskapelig og la hendene gli over hele kroppen før klærne er av. Har du prøvd erotisk massasje? Legg henne på ryggen og kna henne godt, få henne til å slappe av. Den erotiske delen (for min del iallefall) er når kjæresten kysser meg i korsryggen, lar tunga gli opp ryggraden, masserer lårene mine og snirter "tilfeldigvis" og såvidt borti musa mi mange ganger til jeg skriker om at han må ta meg, og når jeg kjenner den harde pikken hans hvile på rompa mi imens han har et godt grep rundt nakken min. Jeg tenner også veldig på at han begraver ansiktet mellom rumpeballene mine og slikker meg *overalt*, men akkurat det er vel ikke for alle. Jeg tror uansett at du har litt jobb foran deg, det at hun synes kosingen din er ekkel er ikke helt normalt. Det er ikke bare å finne det magiske punktet på kroppen, det er nok mer en psykisk greie tenker jeg.
Vera Vamp Skrevet 24. oktober 2009 #12 Skrevet 24. oktober 2009 OO ja, litt het pust og et kyss i nakken så er jeg klar! Exactly Kan jeg spørre hvor gamle dere er og er hun komfortabel med kroppen sin eller vil hun ha sex med lyset av? Ofte er det slik at hvis en føler seg ukomfortabel med kroppen sin så klarer hun heller ikke slappe av og nyte. Det som er litt synd er at du på din side kan si og gjøre de rette tingene 24 timer i døgnet, men selve problemet ligger hos henne. Og så lenge hun ikke klarer å slappe av og nyte både deg og kroppen sin, så vil det bli mye stress som følge av usikkerheten hennes. Den gode nyheten er at dette er en periode vi jenter ofte skal gjennom i ung alder. Det blir bedre Hvis det nå er dette som er problemet, men jeg aner jo ikke. Bare synser jeg
Gjest 19 Skrevet 24. oktober 2009 #13 Skrevet 24. oktober 2009 når jeg prøver å leke litt med brystvortene, navle og mage(hun er IKKE TYKK!), ører, under knærne som å slikke, kile eller bare berøre synes hun det bare er veldig ekkelt. Spesielt brystvortene, da sier hun at hun får en slags tomhetsfølelse. For å være ærlig, så er dette som å lese om meg selv. Du sier hun aldri har opplevd at noen faktisk bryr seg om disse tingene før. Tenker at dette kanskje har "skadet" henne i forhold til egen kropp/seksualitet? Tenker også at det kan være hun er usikker på sin egen kropp, kanskje har mindreverdighetstanker eller lignende. Vanskelig for oss å vite når du ikke forteller så mye annet om henne, men slik er det hvertfall for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå