Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg og kjæresten var enige om at vi ikke skulle legge til folk vi har hatt sex med på FB. Synes dfu det er dumt? Nå ser jeg at han har lagt til ei han har hatt sex med, han fikk til og med flatlus hos henne, ikke noe jeg hadde trengt å vite, men det er blitt sagt endel ganger. jeg kjenner at jeg blir litt irritert, for dette er jo en dame jeg vet han har hatt sex med, jeg vet jo langt fra alle, så da tenker jeg at det kan jo være mange fler han har hatt sex med der og. jeg trodde vi var enige. Vet ikke om jeg skal konfrontere han med det eller?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg ville prøvd å drite i det, og ikke tenkt på det mer. Kanskje lettere sagt enn gjort, men. Sjalusi går mest utover den som er sjalu. Kjæresten din blir kan hende bare smigret om du tar det opp.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 FB viser alt om alle, og det kan være veldig irriterende. Jeg vet hvem omtrent alle samboeren min har hatt sex med er, og det kan være ganske irriterende innimellom. men sånn er det bare, for vi var bestevenner før vi ble sammen og visste det meste om hverandre. det var helt greit da, men nå lager det bare sjalusi. så anbefaler ikke å ta det opp. fortid er fortid.
Gjest fisk Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg og kjæresten var enige om at vi ikke skulle legge til folk vi har hatt sex med på FB. Synes dfu det er dumt? Nå ser jeg at han har lagt til ei han har hatt sex med, han fikk til og med flatlus hos henne, ikke noe jeg hadde trengt å vite, men det er blitt sagt endel ganger. jeg kjenner at jeg blir litt irritert, for dette er jo en dame jeg vet han har hatt sex med, jeg vet jo langt fra alle, så da tenker jeg at det kan jo være mange fler han har hatt sex med der og. jeg trodde vi var enige. Vet ikke om jeg skal konfrontere han med det eller? Jeg forstår ikke problemet. Man legger et selektivt utvalg av de man har kjent og kjenner. Hva de har gjort privat er mellom de to det gjelder, synes jeg.
Gjest annen fisk Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg forstår ikke problemet. Man legger et selektivt utvalg av de man har kjent og kjenner. Hva de har gjort privat er mellom de to det gjelder, synes jeg. De hadde jo en avtale. Jeg vil ikke at mannen min skal ha kvinner han har hatt sex med på Face book.
leirbål Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Snakk med ham om det. Jeg ville ikke funnet meg i det, men det er meg. Du må bestemme deg for hva du kan leve med og ikke, og ta det derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå