Gå til innhold

SÅ utrolig forelsket..

Anbefalte innlegg

Gjest crazy in love
Skrevet

Gah, bare må få dette ut! Er blitt så utrolig forelsket i en person jeg ikke kjenner så alt for godt, herregud for en deilig følelse!

Føler meg som en fjortis igjen, blir sjenert, rar, paranoid.. tør ikke å legge ut om detaljene her engang, i frykt for å drite meg ut. Føler han det samme for meg, KG? Det kan dere umulig svare på, men jeg er redd jeg overtolker oppførselen hans.. han er så flott å se på, og det virker som om personligheten hans er så søt og ekte. Når han ser meg inn i øynene, holder begge blikket så lenge vi kan, og jeg synes jeg ser et litt flørtete glimt i øynene hans (håper).. han gir meg komplimenter, og begge stiller spørsmål om hverandre. Synes han virker litt interessert i å finne noe ut om meg, men han har aldri spurt om jeg er singel. Og jeg har selvsagt ikke spurt han (er redd for å virke innbilsk eller interessert i han hvis ikke han er det i meg osv.)

Som sagt - jeg er 14 år i hodet igjen og hormonene bruser! Tragisk at jeg i realiteten nærmer meg 30.. sukk.

Videoannonse
Annonse
Gjest pastadude
Skrevet

Det er vel ikke bare bare å spørre om noen er singel, for da skjønner man jo som regel hva den som spør vil. :sjenert:

Hvorfor er det tragisk at du er forelska når du nærmer deg 30? Alle forelsker seg :rødme:

Det virker som om han liker deg, ja. Bare fortsett og flørt du :)

Oppdater oss! :popcorn:

Gjest crazy in love
Skrevet

Dette var et koselig svar :) Det er tragisk at jeg blir så flåsete av dette, synes jeg.. føler meg barnslig når jeg skriver innlegg på KG om det, når jeg ikke tør å si til han hva jeg føler engang..

Noen tips til hvordan jeg kan få han med på :sengekos: ? Tenk dere en setting der det er tydelig at begge anerkjenner hverandre fysisk, er det bare å kjøre på da?

Gjest pastadude
Skrevet

Jeg syns det er søtt når damer blir "fjortis" når de er forelska. :fnise:

Men er det ikke lurt å bli bedre kjent med han først? Ikke for å være negativ, men hvis du hopper til senga med han med en gang uten å kjenne ham så kan det være at han tenker at du bare ville ha ons?

Tenk dere en setting der det er tydelig at begge anerkjenner hverandre fysisk, er det bare å kjøre på da?

Ja, det regner jeg da med :ler:

Skrevet

Hvis du er forelsket i ham og han i deg, vil det da ikke være en sjanse for at han mister respekten for deg om du hopper til sengs med ham før dere er sammen?

Og hvis han ikke er forelsket hvordan vil du da føle det hvis dere har sex, og han ikke vil være sammen med deg?

Bli kjent med mannen. Nevn tilfeldig en (liten) ulempe ved å være singel. Som at det er kjedelig å bare lage mat til en hver dag.

Da skjønner han at du er singel, og er du heldig svarer han at han også er lei av det... ;)

Skrevet (endret)
Dette var et koselig svar :) Det er tragisk at jeg blir så flåsete av dette, synes jeg.. føler meg barnslig når jeg skriver innlegg på KG om det, når jeg ikke tør å si til han hva jeg føler engang..

Noen tips til hvordan jeg kan få han med på :sengekos: ? Tenk dere en setting der det er tydelig at begge anerkjenner hverandre fysisk, er det bare å kjøre på da?

Gå ut og ta en øl. Gå på et sted der mange danser. Få han med på dansegulvet. Dans tett. La kroppene deres føle begjær og nærhet. Kyss ham . Lenge og seksuelt.

Men bli litt kjent med han først. Du må finne ut om han har dame før du slipper han for nært.

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...