Gå til innhold

til dere som har en noe spesiell hårfarge/frisyre

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway
Skrevet

takk for svar dere to ;D

kjolen er så fin ja, og jeg skal få spesialsydd lyseblå blomster på (skal ha det i bukettogså) så det blir jo bare stas ;D

Skrevet

Alltid blått hår og alltid tatovering og piercing! Du blir så fet og vakker når du gifter deg ;D Drit i alle som sier annet for jeg vet best! hilsen din forlover. hihi

Skrevet

Frøken fnis! offbeatbrides.com

<- Jeg sier ikke mer.

Forøvrig giftet en venninne av meg seg på halloween, i en nydelig hvit, svart og oransje brudekjole, og hun beholdt det firefargede håret sitt og gjorde ingenting for å skjule hverken tatoveringer eller piercinger. Det er DIN dag. Briljer med DEG. <3

Skrevet

Nå er jeg så streit som man kan få dem utseende messig hvertfall!

Og min mening er:

Det er din og mannen sin dag!!! INGEN andres! Hvis du synes du er vakrest med blått hår, noe mannen din helt klart synes siden han har fridd og vil tilbringe resten av livet sitt med deg, kan folk bare drite i å bry seg med hvordan håret ditt ser ut på dagen deres!

Jeg er for at man skal kjenne seg selv igjen på bryllupsbildene sine og hvis du er mest deg med blått hår så må du jo seff ha blått hår i bryllupet! Jah!! :jepp:

Kjolen din var forresten helt fantastisk!! Ser ut som en drøm fra en fantasy film! :rødme:

Skal du sette på små blå blomster så matcher du jo også!

Håper dere får verdens beste dag!

Lykke til!

:klem: fra SøsterLiten

Skrevet (endret)

Venninna mi hadde askeblondt og blått hår da hun giftet seg, og blå brudekjole. Mannen hennes hadde ett eller annet sykt fett på seg, frisert skjegg og hår langt nedover ryggen. Nydeligste brudeparet ever. Alle syntes det, fra bestemødre til pripne tanter.

KJør på, vær deg selv :)

Endret av Sativa
Gjest milkyway
Skrevet

å takk dere, hadde ikke forventet så mange positive svar! :-D Tilogmed mamma sa dette kom til å se bra ut :sjokk:

Skrevet
ja det har folk også begynt å legge seg opp i, at siden jeg skal ha http://rivendellbridal.com/titania.html

Ååååå....fytte katta så nydelig!!!!!

Anyhow. Det er dere som skal stå i sentrum denne dagen, så vær slik dere vil, ikke slik andre vil dere skal være.

Hvis du er fornøyd med dine dreads, og tror du vil være like fornøyd med det du ser på bildene om du tar dem fram 20 år fra nå av, så synes jeg absolutt du skal være som du er.

Skrevet

Jepp, kjolen er rå, en av de bedre. :jepp:

Du skal vel innom frisør før showet starter, så da kan du få freshet opp fargen, slig at du ser mer "nyplukket" ut. Skal du ha små blomster på i samme tone, kan han matche med sløyfe og brystlommetørkle.

Men hva som virkelig hadde vært rått, var om han fikk brodert på matchende "tattiser" på dressermene. Da ville dere virkelig fremstå gjennomført, og uten tvil som et par.

Bare tenkte litt høyt. Sorri.

Gjest milkyway
Skrevet

ikke noe å beklage seg for, det var fine råd :D

Ja, matching var lurt! Og oppfreshing, selv om alle frisører virker som om de er imot både dreads og knæsjfarger ;p finner vel en eller annen!

Ja kjolen er den første og eneste som har ropt KJØP MEG!

gleder megtil å få betalt skredder"depositumet" så kommer den hjem til meg ;D

Skrevet

Ingen tvil, du må jo være deg selv på bryllupsdagen :) Det tror jeg andre, mer streite bruder er også. Man velger jo kjole og frisyre og hverandre ut fra hva man faller for, og det føles helt galt å skulle presse seg inn i noe annet, samme hva slags smak man har. Den kjolen "tåler" at du har dreads og knallfarge på håret også, for den er så eventyraktig. Dere blir sikkert kjempesøte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...