Gjest milkyway Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 jajeg lurte bare på om dere kommer til å streite dere for den store dagen? Eller dere som allerede har giftet dere, what did ju du? jeg har jo fram til juni å bestemme meg for om jeg skal gifte meg seende ut som dama han velger å gifte meg med, eller tone ned sveisen for å behage gjestenes øyne? Tatoveringene på armene og hendene går jo uansett ingen vei, så spesielt blir det jo allerede seende ut. Jeg kommer jo til å bli hun her! http://www.spawn.com/toys/movies/cb6inch/c...photo_01_dp.jpg
Gjest MooCow Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Naa har ikke jeg en veldig spesiell stil, men jeg har noen piercinger etterhvert(oerer, bridge og septum) og jeg hadde beholdt de om jeg skulle gifte meg. Det er jo din dag saa hvorfor skal du maatte behage noen andre enn din tilkommende?
leirbål Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 jeg synes du skal se ut som deg selv. En veldig fin utgave av deg selv. Og hva som gjør deg veldig fin er det jo bare du som vet. Ikke følg alle andre sine meninger, da blir det ikke deres dag. Snakk med forloveden din, om han har noen sterke meninger, det er alltid lurt.
Gjest milkyway Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Nei det var det jeg og tenkte på, men folk blir jo sure for alt mulig, hvorfor skulle de ikke bli gretne for brudebilder med blå dreads? Jeg får jo nerver for alt mulig. Først var det fordi jeg var redd han sa ja bare for å være snill ( ) og nå brudebilde med dreads på meg og afro på han Alt skal jo være så tradisjonelt og jeg blir helt svimmel!
Gjest milkyway Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 jeg synes du skal se ut som deg selv. En veldig fin utgave av deg selv. Og hva som gjør deg veldig fin er det jo bare du som vet. Ikke følg alle andre sine meninger, da blir det ikke deres dag. Snakk med forloveden din, om han har noen sterke meninger, det er alltid lurt. Han vil være så utradisjonell som mulig, for det første hater han dress, men gikk med på at en mafia-dress går bra, etter 6 sesongers intens glaning på sopranos ja det har folk også begynt å legge seg opp i, at siden jeg skal ha http://rivendellbridal.com/titania.html kan han ikke ha mafiadress for det kommer til å se teit ut, nei han skal dresse seg opp som legolas han! sier de. Verste jeg har hørt! Mannetights? jeg tar litt av, men det er kun fordi jeg sitter alene hjemme en fredags kveld med feber
leirbål Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 De fleste har et klassisk bryllup, ja. Men ikke alle. Og hvorfor skal du se ut som alle andre, når du ikke gjør det til vanlig? Det er jo dere som skal gifte dere, ikke alle andre. Og hvis noen blir gretne for rudebilder med blå dreads og afro har de for lite bekymringer. (Eller humor.) Dette skal være deres dag. En dag dere skal se tilbake på og si at: det var så perfekt. 100 prosent oss. Så nå har du helt til juni å venne deg til tanken på å feire ditt eget drømmebryllup, ikke alle sitt. Og han sier ikke ja for å være snill. Enten sa han det fordi han mente det, eller så sa han ja fordi han ikke bryr seg så veldig. Bare dere blir gift.
Gjest Problematique Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Du trenger jo ikke å ha blå dreads på dagen da; går ann å farge de med semipermanent brunt eller noe akkurat da, om du vil være liiiiiitt mer tradisjonell Hva slags dress i forhold til kjole er da irrelevant; jeg skal ha femtitallskjole og S skal ha "buisnessdress", det passer egentlig ikke sammen, men so what! De som klager på dreads og afro; HALLOO kjenner de dere i det hele tatt?! Skal dere liksom transformere dere til to andre mennesker den dagen? De som kommer med sånne kommentarer burde egentlig strykes fra gjestelista i min mening
leirbål Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Dere kommer til å bli så stilige! Kjolen er nydelig! Og han kommer til å bli flott i mafia dress. Jeg hadde sagt til de rundt at det er vårt bryllup. De har hatt/ får senere sin sjanse. Nå er det deres tur. Husk at det alltid vil være noen som har noe å klage på. Prøv å ikke lytte til det. Si ifra, eller endre tema med en gang de tar det opp. Det er dere som skal føle dere fantastiske den dagen. Ikke alle andre.
leirbål Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Og jeg heier på blå dreads. Jeg hadde vært stolt hadde du vært min venninde eller datter. For da viser du deg selv, ikke en annen.
Gjest Problematique Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er dritstolt, selv om jeg ikke er invitert
Gjest milkyway Skrevet 23. oktober 2009 #11 Skrevet 23. oktober 2009 takk for svar dere :-D (var ikke helt timing å svare i sta i full panikk ;p) Men når jeg tenker etter, deter jo tilogmed tradisjon! Something blue,sa de!!
Gjest Problematique Skrevet 23. oktober 2009 #12 Skrevet 23. oktober 2009 Yeah! Der har du "unnskyldningen" din om noen begynner å sutre over blå dreads
Gjest milkyway Skrevet 23. oktober 2009 #14 Skrevet 23. oktober 2009 De som klager på dreads og afro; HALLOO kjenner de dere i det hele tatt?! Skal dere liksom transformere dere til to andre mennesker den dagen? De som kommer med sånne kommentarer burde egentlig strykes fra gjestelista i min mening Det var bl.a. ei fra gamle jobben min... men hva annet kan en forvente av Rica-folk?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. oktober 2009 #15 Skrevet 23. oktober 2009 Brudebilde med dreads høres kult ut! Han sa ja for å være snill, trodde du? Betyr det at du fridde?
Gjest milkyway Skrevet 23. oktober 2009 #16 Skrevet 23. oktober 2009 Haha nei, det gikk sånn her: jeg (som er jente og det da faller seg naturlig) var kjempeengasjert mens han ikke pratet om det så mye som meg. Istedenfor å spørre han ut i bryllupsvimleriet mitt, tenkte jeg heller altfor mye og ble en smule psykotisk, dannet mine egne små katastrofetanker så en dag, uten at jeg hadde nevnt noe om dette, sa han plutselig beklager for å ikke engasjere seg mer, han hadde bare litt nerver for å gi seg ut på all planleggingen, men nå putter han penger på ring-spareblikkboksen vår rett som det er Han fridde først i fjor vår, så spurte jeg om dato i sommer, ned på knærne brisen og fjollete! Var redd han kanskje trodde jeg ikke var seriøs, men han prater tilogmed med (min) svigermor på faceook ofte om bryllupet og har snakket med foreldrene mine om det, så mer bekreftelse trenger jeg ikke nå LAAANG forklaring, makan da!
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. oktober 2009 #17 Skrevet 23. oktober 2009 Koselig. Jeg har vært forlovet i 5 år, men synes det er skummelt å gifte seg. Skal dere ha veggismeny?
Gjest milkyway Skrevet 23. oktober 2009 #18 Skrevet 23. oktober 2009 ja det er jo ikke noe en blir vant med (HÅPER jeg ) både og han er kjøtteter til den store gullmedalje... men jeg har lurt han med soyakjøtt en del ganger ;-D
einna Skrevet 23. oktober 2009 #19 Skrevet 23. oktober 2009 Hei. Nå har ikke jeg noe særlig spesiell stil, men svarer likevel, fordi hvis jeg noen gang skal gifte meg, vil jeg ikke gjøre det på en "ekstremt tradisjonell" måte. Dessuten synes jeg du høres stilig ut! Mao synes jeg at du skal være deg selv på bryllupsdagen! En smule mer polert selvfølgelig, men det er jo "alle" Lykke til med dagen din, er sikker på at du blir flott, ekstra spesiell brud :D PS. Nyydelig kjole <3
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #20 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg beholdt hårfargen (knæsj rød) og piercinger. Mannen har masse tatoveringer (men de syntes egentlig ikke pga. dressen). Vær dere selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå