Gå til innhold

Gjør Norge til en muslimsk stat?

Pusen

Anbefalte innlegg

"Sexy"Sadie og Care: Ærlig talt! Velge nazismen fremfor Islam?

Det er greit å komme med ytringer. Det er også greit og sette ting på spissen, men i øyeblikket fremstår dere begge i mine øyne som to fnisete jenter på ungdomskolen, totalt uten kunnskap og innsikt.

Sadie. Hva vet du egentlig om nazismen?

Du kan ikke si slikt!!

Jeg er ingen tilhenger av Islam. Og jeg vil til døden vise min motstand mot dens holdninger. Men for meg gjelder også det kristendommen.

Kris. Jeg likte innlegget ditt!

Uansett: Det er lov å mene hva man vil, men jeg syns det er viktig å prøve å mene noe med litt innsikt i hva man mener noe om.

Og jeg kunne sikkert i forbannelsen over et eller annet ha uttalt meg så skart at jeg skrev noe teit jeg også.

Men som etterpåklok, irettesetter jeg det med nazismen. Det ble på nivå med O-fag.

OK?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du skremmer meg, Sexysadie!!! Mye mer enn disse ekstreme muslimene.

Nok en gang har jeg fått bekreftet at du er svært intolerant og ytterst fremmedfiendtlig! Jeg er ingen tilhenger av islam, men respekterer Koranen. Ytringer som at "jeg blir heller nazist enn muslim...", det går kaldt nedover ryggen på meg. Du har ikke innsikt i denne problematikken, tror jeg må kutte KG pga sånne som deg, orker ikke argumentere, ikke håp!!

Hovedfagstudent i sos. antropologi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

til student i sos.antropologi: sier du at du respekterer koreanen? da går det kaldt nedover ryggen på meg, nei slutt med å respekter koreanen! tror du så mange muslimer respekterer bibelen? det tror ikke jeg! jeg vil ikke respektere den religionen i det hele tatt, så lenge noen fremdeles lever mange hundre år tilbake i tid.

Ser du ikke hvor kvinneundertrykkende miljø det finnes i mange muslimske land? jeg får vondt inne i meg hver gang jeg ser en dame med slør, og tenker: får håpe hun ikke er helt hjernevasket av sin religion da.

Vi må være veldig vare for å være naive, mange nordmenn er livredd for å bli kalt rasister, og det vet mange innvandrere å utnytte.

Og gjøre Norge til muslimsk stat? ha ha ha det morsomste jeg har hørt på lenge!

Da vil jeg heller innskrenke ytringsfriheten til muslimske fanatikere, og putte dem i fengsel, hvis de kommer med lignende uttalser mer enn en gang!

anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...