Gjest Cæsar-fan Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Sitter her med klump i halsen for at Liv i Hotel Cæsar døde på den måten hun gjorde! Nå som alt begynte å bli så bra for henne... Er det noen som vet hvorfor hun ikke skal være med lenger? Digget jo henne i serien! Har Nathalie bare bestemt seg for å slutte? :S
Gjest Gjest_Bitten_* Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Herregud! ler meg ihjel! er det muuuuulig???!!!!!!!! Hotel cæsar er en TV SERIE, jenta mi! trenger du hjelp!???!
mariapia Skrevet 23. oktober 2009 #3 Skrevet 23. oktober 2009 Herregud! ler meg ihjel! er det muuuuulig???!!!!!!!! Hotel cæsar er en TV SERIE, jenta mi! trenger du hjelp!???! Det er mulig å bli "tiltrekt" av en serie, det går også ann å bry seg om det som skjer med dem i serien. Man trenger ikke hjelp av den grunn ~ jeg vet ikke hvorfor hun er ute av serien. Trodde virkelig ikke det var hun som kom til å dø. Synes det var veldig trist selv.
Andale Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Herregud! ler meg ihjel! er det muuuuulig???!!!!!!!! Hotel cæsar er en TV SERIE, jenta mi! trenger du hjelp!???! Trenger nok ikke hjelp, men klart det er trist når noen man liker godt "dør", hvertfall når det blir i en så romantisk setting! Gråter av filmer også jeg!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 Hvorfor ville hun ikke være med lengre?
Gjest mubba Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 Sitter her med klump i halsen for at Liv i Hotel Cæsar døde på den måten hun gjorde! Nå som alt begynte å bli så bra for henne... Er det noen som vet hvorfor hun ikke skal være med lenger? Digget jo henne i serien! Har Nathalie bare bestemt seg for å slutte? :S Enig! Har fulgt med i ti år og jeg blir glad i noen rollekarakterer. Dog syns jeg fredagens episode var trist...
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #7 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg og syns det var kjempetrist. Likte henne veldig godt og syns også hun spilte bra. Hadde håpet Victoria skulle dø jeg. Liker ikke henne.
Samantha Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Eg syns òg det var trist at Liv døde!!! -og eg føl ikkje med på HC eingong... Men no har endelig Jens August blitt snill og go, dei var så lykkelige, Liv er så søt og blabla... Why, God, whyyyy?!?
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 Ja det var trist. Enten så har produsenten bestemt seg for det, eller hun ville slutte selv. Om hun ville slutte selv er det nok fordi hun har fått tilbud om en ny rolle i et annet konsept :-)
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 24. oktober 2009 #10 Skrevet 24. oktober 2009 hvordan døde Liv? har ikke TV for tiden...
Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 27. oktober 2009 #11 Skrevet 27. oktober 2009 Herregud! ler meg ihjel! er det muuuuulig???!!!!!!!! Hotel cæsar er en TV SERIE, jenta mi! trenger du hjelp!???! Trenger DU hjelp? For en utrolig nedlatende måte å snakke til andre på.
Gjest Invicta Skrevet 27. oktober 2009 #12 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) hvordan døde Liv? har ikke TV for tiden... Hun ble påkjørt av en bil på karl johan, det kom en bil akkurat da hun tok et skritt bakover fordi Jens August ville ta hjerteballongene hun hadde i hånden. De var lykkelige. Jeg synes også at det var trist! Og jeg ble veldig rørt.. Det var en romantisk setting, og jeg er glad det skjedde på den måten, når det først måtte skje. Jeg likte Liv veldig godt, og selv om jeg er fullstendig klar over at det er en tv-serie, så lever man seg jo inn i det! Visse folk her inne som sier at ts trenger hjelp fordi hun synes det var kjipern, burde ta seg en pære og slappe litt av. Endret 27. oktober 2009 av Invicta
PiriPiri Skrevet 28. oktober 2009 #13 Skrevet 28. oktober 2009 Eg syns òg det var trist at Liv døde!!! -og eg føl ikkje med på HC eingong... Men no har endelig Jens August blitt snill og go, dei var så lykkelige, Liv er så søt og blabla... Why, God, whyyyy?!? Fordi ingen i HC skal være lykkelige i mer enn 3 episoder, ifølge produsenten :gjeiper: Men uff selvf trist at Liv døde!
Chiyo Skrevet 28. oktober 2009 #14 Skrevet 28. oktober 2009 Er Liv død? Hmmm hvordan skjedde det da??? På hvilken måte da?
Gjest sky over sol Skrevet 29. oktober 2009 #15 Skrevet 29. oktober 2009 Eg syns òg det var trist at Liv døde!!! -og eg føl ikkje med på HC eingong... Men no har endelig Jens August blitt snill og go, dei var så lykkelige, Liv er så søt og blabla... Why, God, whyyyy?!? Det ble for rosenrødt og da må det litt drama inn igjen... kan ikke være for lykkelig vettu
Gjest Agurkolat Skrevet 30. oktober 2009 #16 Skrevet 30. oktober 2009 Synes no da var litt teit at ho døde av å bli påkjørt på Karl Johan. Gah. Hvor mange biler kjøyre så fort der at da dreper, eigentleg? Kjenne folks som har blitt påkjøyrd i 50-60 km/t, når dei har gått øve vegen og slikt. Dei overlevde med nokre brekte bein osv. Er jo ein litt teit måte og drepa Liv på. Kunne gjort da meir realistisk doh...
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #17 Skrevet 31. oktober 2009 Helt enig. Scenen der Liv ble drept må være den latterligste og mest urealistiske noensinne i Cæsar-sammenheng.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #18 Skrevet 1. november 2009 Fordi folk dør, Selv om jeg synes de kunne laget en litt bedre død en det. F.eks at hun tok selvmord med og hoppe fra toppen av hotell cæsar
MadamMim Skrevet 1. november 2009 #19 Skrevet 1. november 2009 syns det var kjempetrist selv, selv om det er en tv-serie! de planla jo å få barn. : )
Kamikatze Skrevet 1. november 2009 #20 Skrevet 1. november 2009 De hyppigste dødsårsakene i TV-serier er lønnsforhandlinger og kontraktutløp. Skulle disse seinere bli reforhandlet, kan dere være rimelig sikre på at noen skraper litt gørr fra bildekket, som tas med til et genlaboratorium, hvor de kloner fram kunstig Liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå