Gå til innhold

hvor gammel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var litt over 16, og da for å gå på skole slik som mange andre her skriver. Men jeg var jo hjemme i feriene og sånn da helt til jeg var feridg med folkehøgskolen. Da flyttet jeg sammen med min mann(som bare var forlovede på den tiden). Men jeg flyttet hjem igjen noen måneder rett etter at min datter var født slik at jeg skulle være i trygge omgivelser og føle meg mer sikker de første månedene. Hadde aldri vert borti en baby før, og da er det godt å få litt hjelp av mamma. Fremdeles drar vi (jeg og min datter) hjem på ferie så ofte vi kan.

Skrevet

Jeg flyttet hjemmefra som 20 åring.

Men hadde da prøvd meg både på folkehøgskole og bodd på hybel en periode pga skolegang.

koldbruna :vinke:

Skrevet

Da jeg var 18 etter videregående. Men dro litt fra og til før jeg flyttet for godt rundt 22 år.

Skrevet

Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 19 år. Flyttet fra Trøndelag til Oslo pga jobb...

Skrevet

16 for å gå på gymnas. Kommer fra grisgrendt strøk. Så nå har jeg vært en ung selvstendig dame i 12 år..

Skrevet

Var 21 da jeg flyttet hjemmefra.

Da var jeg ferdigutdannet, hadde jobbet litt og skulle flytte nedover hit til fjorden (hjem, kjære hjem). Har også bodd i hovedstaden og mange venner av meg bodde hjemme lenger.... Ikke no`galt i det, så lenge alle parter er fornøyde og at det ikke er i fryktelig mange år...

Jeg har betalt for mine egne behov og utgifter siden jeg var 18 år og betalte også litt i husleie. Så litt selvstendig er jeg likevel,

:)

Skrevet

Flyttet hjemmefra mellom 2. og 3. klasse på videregående. Kunne aldri tenkt meg å bo hjemme nå! Tror det er sunt å ikke bo hjemme til man er ferdig utdannet og i slutten av tyveårene...

Skrevet

Flyttet hjemmefra da jeg var 19 år...

Skrevet
hvor gamle var dere da dere flytett hjemmefra?

Jeg var 17 år da jeg flyttet hjemmefra.

Skrevet

Jeg var 21 år når jeg flyttet hjemmefra, og sammen med kjæresten min. Da hadde vi i ett år sovet noen dager hos hans foreldre, og noen dager til mine foreldre. Var godt å få noe eget, og ikke bo i bag!

Hadde jeg ikke hatt kjæreste ville jeg nok bodd hjemme ett år til, til utdanningen min var ferdig. Foreldrene mine bor 10 minutter unna skolen jeg studerte på. Greit å bo hjemme når man studerer syns jeg, sparte mye studielån på det!

Kunne aldri tenkt meg å flytte hjem igjen, fikk et mye bedre forhold til foreldrene mine etter jeg flytta, og det er godt å ikke ha noen å ta hensyn til. (Vel, må jo ta hensyn til sambo, men vi er så like og har det så bra sammen, at vi på en måte ikke trenger å ta hensyn)

Har ei venninne som bor hjemme og jobber. Betaler litt husleie, men langt i fra hva hun måtte ha betalt om hun skulle leid noe. Tror ikke hun helt forstår hvor mye utgifter vi andre i vennegjengen har, får seg vel et sjokk den dagen hun skal kjøpe noe selv

Skrevet

Jeg var 19 da jeg flyttet hjemmefra for å studere.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...