*Lillian* Skrevet 17. august 2003 #21 Skrevet 17. august 2003 Fatter ikke at verken voksne barn eller foreldre orker det, jeg... Har inntrykk av at det er mest mannfolk som bor hjemme til de er langt over 30, men det er også mange kvinner som gjør det. (De tør kanskje bare ikke å innrømme det? :blunke: ) Det må da være frustrerende å bo hjemme hos sine foreldre når man er voksen, hvor blir privatlivet av? Tenk om du skal ha med deg noen hjem etter en fest, da, når du er 32år eller noe.... "Vi må være stille, asså, for mor og far ligger i underetasjen og sover" Tror det ville gitt meg litt bakoversveis iallfall.... Den dagen jeg har egne barn, så "kaster" jeg dem ut når de har fylt 20 om de ikke har flytta selv innen den tid. Lillian
Gunilla Skrevet 17. august 2003 #22 Skrevet 17. august 2003 Var 18, nesten 19 da jeg flyttet hjemmefra. Det var absolutt på tide. Må legge til at jeg i studietida (7 år) i perioder var en del hjemme (lange sommerferier og juleferier)
Gjest lurven Skrevet 17. august 2003 #23 Skrevet 17. august 2003 Jeg flyttet hjemmefra etter gymnaset, dvs jeg var vel akkurat fylt 19. Men jeg hadde egen leilighet med egen inngang hjemme, og hadde jeg ikke hatt det hadde jeg flyttet på hybel til jeg begynte på gymnaset. :enig_animasjon: Jeg fatter ikke at foreldrene orker!! Svogerne mine er 23 og 26 år og bor fortsatt hjemme - og de herjer fritt, dvs gjør ingenting i huset, roter og betaler ikke noe for seg. Utrolig!det kommer hvertfall ikke tilå skje når jeg får barn du gjør dem jo en bjørnetjeneste ved å la dem bo hjemme for lenge
Gjest Vega Skrevet 17. august 2003 #25 Skrevet 17. august 2003 Litt over 16. Men jeg var ikke nødt til å flytte på hybel - byttet skole utpå høsten for å være i nærheten av han jeg var sammen med. Kjente mange andre der også, så avgjørelsen falt lett.
Gjest Kira Skrevet 17. august 2003 #27 Skrevet 17. august 2003 Vel, det skjer _snart_. Da forsvinner jeg fra KG.
Crunchy Skrevet 17. august 2003 #32 Skrevet 17. august 2003 Jeg har bodd alene og forsørget meg selv siden jeg var 16 år.
Gjest Donna Skrevet 17. august 2003 #36 Skrevet 17. august 2003 Andre året på videregående ..altså var jeg ...eh .....sånn sa 16-17?
Gjest Virvel Skrevet 17. august 2003 #37 Skrevet 17. august 2003 Ikke ennå... Men begynner å tenke på det, ja.
Rioja Skrevet 17. august 2003 #38 Skrevet 17. august 2003 Var 25! Da var jeg ferdig med all utdanning, og mamma bor like i nærheten av skolen jeg gikk på. Slapp studielån, og siden det bare var hun og jeg (+katt) i et stort hus, synes jeg det gikk kjempefint! Fikk meg fast jobb og kjøpte leilighet da jeg var ferdig med studiene, og er veldig glad for å slippe studielån :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå