Gjest Embla s Skrevet 27. august 2003 #83 Skrevet 27. august 2003 Sommeren etter videregående flyttet jeg hjemmefra, til kollektiv i Bygdøy Alè (vi hadde flygel i stuen..) Dette gjorde jeg selvfølgelig mens mamma og pappa var på ferie Samme høst begynte jeg på skole langt unna. Da flyttet jeg hjem igjen for helger/ferier.. Flyttet hjemmefra for godt da jeg var 25.
Mathias Skrevet 27. august 2003 #84 Skrevet 27. august 2003 Flytett ut da jeg var 18, reiste rundtomkring i landet til jeg var 25, da flyttet jeg tilbake til hjembyen.. (som jeg IKKE skulle gjør; fordi alle andre vil det... men gjorde likevel... jaja... )
chimp Skrevet 27. august 2003 #86 Skrevet 27. august 2003 Jeg var 18 da jeg flyttet hjemmefra til Oslo. Bodde hos storesøster'n min en to års tid før jeg fikk leid meg en liten ett-roms m depositum - m GOD!!! hjelp av pappa! -
Bridget Skrevet 27. august 2003 #87 Skrevet 27. august 2003 I praksis da jeg var 15, etter ungdomsskolen. Gikk på skole forskjellige steder og flyttet for godt (meldte flytting) da jeg var 23.
Gjest Pjusk Skrevet 28. august 2003 #88 Skrevet 28. august 2003 Jeg flyttet til Tyskland for å studere da jeg var 20. Bodde der i 1, 5 år, bodde deretter i Oslo og Nittedal, men hadde "pikerommet" intakt hjemme. Flyttet deretter sammen med han som er min mann i dag da jeg var 24 - 25. Synes det var helt suverent å bo hjemme til jeg var 20. Hadde en egen etasje for meg selv og masse privatliv. Sparte dessuten penger ved å bo hjemme de første årene mens jeg studerte. Også synes jeg mamma og pappa er hyggelige mennesker å bo i lag med, så det gikk så fint så....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå