Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette virker kanskje dumt, men jeg prøver likevel for å se om noen kanskje har et par råd å komme med. Har et vennskapsforhold til en x, men føler at det kanskje er noe mer. Håper hvertfall det, og jeg kunne godt tenkt meg å prøve på nytt.

Det var hun som gjorde det slutt, men det var også hun som tok initiativ til forholdet. Det gikk kanskje litt fort i svingene den gangen.

Hun tar stadig kontakt, har sagt at hun ikke vil inn i noe forhold, men jeg har en følelse av at hun kanskje ønsker det likevel innerst inne?

Nytter ikke spørre, for da vil hun bare benekte alt og trekke seg unna. Vi bor ganske langt fra hverandre, så det er ikke så lett å treffes tilfeldig heller. Møter må planlegges, og hun har som regel en eller annen unnskyldning som gjør at det ikke blir noe av.

At hun ikke er klar for noe forhold nå gjør meg ingenting. Jeg kan vente, men det jeg gjerne skulle funnet ut av er om det har noe for seg å vente lenger?

Jeg er usikker på om denne ventingen er bortkastet tid, og begynner å gå litt lei av denne leken.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tess_*
Skrevet

Jeg er i akkuratt lik situasjon som deg. Forskjellen er bare at jeg er ei jente.

Traff en gutt for ikke så lenge siden. Vi hadde en veldig fin dag samme med tur rundt buen og picnic. Nå ba jeg ham ut en gang. Og han ba meg ut, men det aldri ble noe av. Grunnen er at han er ofte opptatt med studiene og jobben.

Jeg liker ham veldig godt. Vi kommuniserer nesten hver dag uten å treffes. Så jeg velder bare å vente og se hvordan dette går.

Tror du må gjøre det samme. Ikke press på henne. Men ikke forsvinn heller. La henne vite at du er i nærheten.

Hva om du blir det beste som skal skje med henne? Hun bare vet det ikke ennå?

Lykke til.

Gjest Gjest_tess_*
Skrevet

Jeg er i akkuratt lik situasjon som deg. Forskjellen er bare at jeg er ei jente.

Traff en gutt for ikke så lenge siden. Vi hadde en veldig fin dag sammen med tur rundt byen og picnic. Nå ba jeg ham ut en gang. Og han ba meg ut, men det aldri ble noe av. Grunnen er at han er ofte opptatt med studiene og jobben.

Jeg liker ham veldig godt. Vi kommuniserer nesten hver dag uten å treffes. Så jeg velger bare å vente og se hvordan dette går.

Tror du må gjøre det samme. Ikke press på henne. Men ikke forsvinn heller. La henne vite at du er i nærheten.

Hva om du blir det beste som skal skje med henne? Hun bare vet det ikke ennå?

Lykke til.

Skrevet

Jeg tror hun er ferdig med deg.

Prøver å holde deg på vennskapsavstand.

Skrevet
Vi kommuniserer nesten hver dag uten å treffes. Så jeg velger bare å vente og se hvordan dette går. Tror du må gjøre det samme. Ikke press på henne. Men ikke forsvinn heller. La henne vite at du er i nærheten.

Hei og takk for svar. Er slik her også, og det er nettopp det jeg gjør, men det har gått så lang tid nå at jeg begynner å lure på om det har noen hensikt. Skulle hatt et lite hint i en eller annen retning som enten kunne bekreftet eller avkreftet om ventingen har noen hensikt.

Lykke til du også.

Skrevet
Jeg tror hun er ferdig med deg.

Prøver å holde deg på vennskapsavstand.

Ja mye kan tyde på det, men er det da normalt å ringe opptil flere ganger om dagen nesten hver eneste dag?

Skrevet

Eksen min ringte og sendte meldinger mange ganger om dagen, selv om hun hadde ny samboer. (Han visste om det.)

Hun var ikke intressert i meg, det var vel bare at hun likte meg som venn.

Så vi kan ikke svare på hva hun eventuelt vil. Sorry.

Skrevet

Jeg vil si at det ikkje har noen hensikt å vente, skift fokus.

Skrevet
Ja mye kan tyde på det, men er det da normalt å ringe opptil flere ganger om dagen nesten hver eneste dag?

For noen er det det. Selv om de kun ønsker vennskap. Men svaret er det bare hun som har. Og du må bestemme deg for hvor lenge du orker å vente. (Sett gjerne en dato.)

Skrevet
Eksen min ringte og sendte meldinger mange ganger om dagen, selv om hun hadde ny samboer. (Han visste om det.)

Hun var ikke intressert i meg, det var vel bare at hun likte meg som venn.

Så vi kan ikke svare på hva hun eventuelt vil. Sorry.

Jeg tror ikke på din x. Jeg tror hun egentlig ville ha to menn, men hadde bestemt seg for å satse på han nye.

Skrevet
Spør henne!?!

Det ville vært naturlig, men som jeg skrev så nytter det ikke å spørre slik situasjonen er nå.

Skrevet
Det ville vært naturlig, men som jeg skrev så nytter det ikke å spørre slik situasjonen er nå.

Kanskje hun tenker det samme? Kanskje hun blir usikker hvis hun ikke vet hva du vil? Kanskje hun tenker at du ikke er interessert i mer enn vennskap? Kanskje hun ønsker å være sammen med deg men ikke føler seg bra nok? Kanskje hun ønsker å være sammen med deg men tror du liker en annen jente (hvis du f.eks har kontakt med en eks eller en ny jente på facebook)?

Skrevet

Men denne tråden vil du jo ikke få noe svar ut av, selv om vi sitter her å synser i 14 dager. For det er jo nettopp det vi gjør, synser.

Kanskje hun tenker det samme? Kanskje hun blir usikker hvis hun ikke vet hva du vil? Kanskje hun tenker at du ikke er interessert i mer enn vennskap? Kanskje hun ønsker å være sammen med deg men ikke føler seg bra nok? Kanskje hun ønsker å være sammen med deg men tror du liker en annen jente (hvis du f.eks har kontakt med en eks eller en ny jente på facebook)?

Dette var et godt innlegg :)

Hopp i det med begge beina og si det som det er heller. Får du negativt svar tilbake så får du hvertfall muligheten til å gå videre i livet ditt istedet for å sitte på gjerde med usikkerheten din. Kommunikasjon er sterkt undervurdert i 2009. Lykke til :dagens-rose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...